بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
وزیر نیرو:
وزیر نیرو گفت: با وجود مصرف بالای برق در روزهای اخیر مشکلی در خصوص ظرفیت و تولید نیرو در کشور وجود ندارد اما مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند.
 تدبیر24»حمید چیت چیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شوش افزود: در دو هفته اخیر با گرما و درجه حرارت بالا در کشور و بویژه در استان خوزستان مواجه بودیم که میزان مصرف برق به شدت بالا رفت و این مصرف حتی بیش از پیش بینی ها بود ولی خوشبختانه با مدیریت صحیح مشکلی در تولید برق بویژه در خوزستان نداشتیم و تولید و توزیع به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.
وی افزود: میزان مصرف برق در کشور در حال حاضر به بیش از هفت هزار و 800 مگاوات رسیده و نیروگاه ها در حال تولید هستند و شبکه های برق برای برق رسانی آمادگی کامل دارند.
وزیر نیرو ادامه داد :با این وجود بروز برخی حوادث در تاسیسات برق رسانی طبیعی است.
چیت چیان به افتتاح شبکه های زهکشی و آبیاری در خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز روز خوبی برای خوزستان است و سه شبکه آبیاری و زهکشی بزرگ در خوزستان افتتاح می شود که نخستین شبکه در دشت ارایض شهرستان شوش با بیش از 17 هزار هکتار است ودیگر شبکه ها در رامهرمز و آبادان تا بعد از ظهر افتتاح می شوند.
وی جمع مساحت این شبکه ها را بیش از 20 هزار هکتار دانست و گفت: اعتبارات احداث این شبکه ها افزون بر 199 میلیارد تومان می باشد.
وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد با احداث این شبکه ها هم به توسعه کشاورزی منجر شود و هم موجب استفاده بهینه از آب شود تا آب با تلفات و هدر رفت کمتر به دست کشاورزان برسد.
وزیر نیرو روز چهارشنبه با حضور در شهرستان شوش شبکه آبیاری و زهکشی چهار واحد عمرانی در دشت ارایض شوش را افتتاح کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها