بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
علی کریمی با خانواده فوتبالیستی که 11 عضو بدنش اهدا شده بود ابراز همدردی کرد.
 تدبیر24»علی کریمی با خانواده فوتبالیستی که 11 عضو بدنش اهدا شده بود ابراز همدردی کرد.
به گزارش سایت نفت تهران، چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که جوانی به نام ابوالفضل ابراهیم‌پور به اتفاق دوستانش در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و پدر و مادر وی تصمیم به اهدای اعضای بدن وی به افراد نیازمند کرده‌اند.
این هوادار که عاشق علی کریمی بود در رده جوانان و در لیگ قائم‌شهر بازی می‌کرد. 11 عضو بدن وی به 4 بیمار نیازمند اهدا شد و این 4 نفر به زندگی عادی برگشتند.
مراسم تشییع این جوان فوتبالیست و دوستدار علی کریمی با حضور گسترده مردم مازندران و شهرستان قائم‌شهر و سیمرغ برگزار شده بود.
روابط عمومی باشگاه نفت تهران در پی آگاهی از این موضوع پیراهن نفت تهران که تصویر این جوان روی آن نقش بسته را به علی کریمی داده و جادوگر محبوب فوتبالی‌ها که در امور خیریه همواره پیش قدم بوده مراتب ابراز همدردی خود را با نوشتن پیام تسلیت روی پیراهن اعلام داشت.
کریمی پیش از آغاز تمرین نوبت عصر امروز نفت تهران روی پیراهنی که تصویر این جوان درج شده بود نوشت: «ابوالفضل جان، روحت شاد و یادت گرامی»
ابوالفضل ابراهیم‌پور علاقه‌‌ای زیادی به جادوگر فوتبال ایران داشت و علی کریمی با خانواده این جوان نیز ابراز همدردی کرده و از اینکه آنها تصمیم به اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان کردند تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آروزی صبر کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها