بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست‌گذاری‌های مسئولان شهرستان باید در جهت ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه و فرهنگ‌سازی در مقوله حجاب برای زنان و مردان باشد.
تدبیر24»دیروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان شهر تاکستان صبح امروز به دیدار امام‌جمعه این شهر رفتند.

آیت‌الله «علی اسلامی» امام‌جمعه شهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان بر تربیت نسل‌های آینده بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی و تحکیم بنیان خانواده تأکید کرد.

وی اظهار کرد: حجاب و عفاف و از کتاب الله سرچشمه می‌گیرد و سنت پیغمبر(ص) و ائمه(ع) است به حفظ تداوم آن باید همت گمارد.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری‌های مسئولان شهرستان خصوصاً نهادهای فرهنگی از جمله آموزش‌وپرورش و امور بانوان ادارات، باید در جهت ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه و فرهنگ‌سازی در مقوله حجاب برای زنان و مردان باشد.

وی افزود: حجاب مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت و حیا شده و به حفظ اعتلای شخصیت فردی و تحکیم بنیاد خانواده و عفت و اخلاق اجتماعی بر زن می‌افزاید و امنیت و آرامش خاطر را، به ارمغان می‌آورد.

امام‌جمعه‌ی تاکستان، یادآور شد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند جامعه را از آسیب‌های مختلف مصون داشته و حفظ کند.

در پایان این مراسم، شماری از بانوان موفق و نمونه در عرصه‌ی حجاب و عفاف امام جمعه شهر تاکستان تقدیر و تجلیل شدند.
برچسب ها: سبک ، عفیفانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها