بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
برد شرمن نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیای آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی برای نخستین بار طرح استیضاح دونالد ترامپ با موضوع ایجاد خلل در اجرای عدالت در پرونده تحقیقات فدرال را به مجلس نمایندگان این کشور ارائه کرد.
تدبیر24»شرمن عصر روز چهارشنبه به وقت محلی این طرح را در کنگره آمریکا مطرح کرد و اخراج جیمز کومی مدیر اسبق اف بی آی را خللی در اجرای تحقیقات فدرال در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و عدالت در روند این کار دانست.
شرمن در این طرح گفته است که دونالد ترامپ با رفتاری متناقض به عنوان رئیس جمهوری، ناقض قانون اساسی و مانع اجرای عدالت شناخته شده و به مردم امریکا نیز آسیب رسانده است.
این طرح با عنوان H.RES.438 شناخته شده و استیضاح وی در این طرح گنجانده شده است. این نماینده دموکرات کنگره خواستار استیضاح دونالد ترامپ در ماه ژوئن شده ولی خاطر نشان کرده است که به دلیل تسلط جمهوری خواهان احتمال به انجام رسیدن آن کم است.
تنها نماینده دیگر که این طرح را به امضا رسانده است، نماینده ای از ایالت تگزاس آمریکاست. دیگر نمایندگان دموکرات کنگره خواهان مشاهده مدارکی بیشتر، پیش از هر گونه اقدامی در جهت انجام چنین اقداماتی هستند.
این طرح زمانی قابل اجراست که اکثریت قانون گذاران مجلس نمایندگان موافقت خود را با آن اعلام کنند. در حال حاضر اکثریت مجلس نمایندگان در دست نمایندگان جمهوری خواه آمریکاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها