بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
ورزش برای سلامتی بسیار مفید است. با این وجود ورزشکاران باید از آسیب‌دیدگی‌ جلوگیری کنند و راههایی برای ریکاوری بهتر داشته باشند.
تدبیر24»راه‌هایی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌ ورزش وجود دارند که عبارتند از:

۱. محدودیت‌های خود را بشناسید:

این که به بدن خود فشار بیاورید فایده‌ای ندارد و بیشتر به شما آسیب می‌زند. محدودیت بدن خود را بشناسید و سعی کنید که آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید تا بدون آسیب بمانید.

۲. به بدن خود توجه کنید:

گاهی اوقات افراد با وجود این که احساس درد می‌کنند ورزش می‌کنند. بهتر است به بدن خود توجه کنید و دردها را نادیده نگیرید. در صورتی که آسیب دیده اید استراحت کنید و به پزشک مراجعه کنید.

۳. قبل و بعد از ورزش حرکت کششی انجام دهید:

حرکات کششی بسیار برای بدن مفید هستند. این حرکات باعث می‌شوند که عضلات آمادگی لازم برای ورزش را پیدا کنند. بدن را گرم کنید و قبل از وزنه زدن حرکت کششی انجام دهید. پنج تا ۱۰ ‌دقیقه قبل از ورزش حرکت کششی انجام دهید.

۳. غذا سالم مصرف کنید:

اگر می خواهید بدن شما به بهترین شکل عمل کند باید مواد مورد نیاز بدن را تامین کنید. ورزش به تنهایی شما را به آن چه می خواهید نمی رساند.

۴. استراحت بسیار مهم است:

داشتن روزهای استراحت بسیار مهم است. شما باید به عضلات خود برای ریکاوری زمان بدهید. نگران روزهای استراحت نباشید. استراحت بین ورزش به معنای تنبلی نیست. می توانید چهار – پنج روز در هفته‌ ورزش کنید و بقیه روزها را استراحت کنید.

۵. به اندازه کافی بخوابید:

اگر بدانید که در زمان استراحت برای بدن شما چه اتفاقی می افتد متعجب خواهید شد. بهتر است به اندازه کافی بخوابید. در این صورت بدن شما خود را ترمیم می‌کند و انرژی لازم برای روز را به دست می آورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها