بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصمیم گرفت از این فضا فاصله گرفته و خداحافظی کند.

 تدبیر24»تعداد بسیار زیادی از کاربران و چهره های مشهور در زمان ورود اینستاگرام به ایران  با نگاهی امیدوارانه و سرشار از ذوق زدگی به این محصول می نگریستند و می پنداشتند که در فضای باز اطلاعاتی، می توان تعاملات و ارتباطات را به نحو احسن پیش برد.

 اما با گذشت مدت زمانی کوتاه و گسترش این محصول در میان مردم و هنرمندان برخی از آنها به دلیل پیامدهای جبران ناپذیر این شبکه اجتماعی از جمله داغ شدن بازار شایعه، توهین و هتک حرمت به شخصیت ها و اعتقادات، شکسته شدن حریم های شخصی، دور شدن از زندگی واقعی و سوء استفاده های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از این فضا دور شدند.

رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود  تصمیم گرفت از این فضا فاصله گرفته و خداحافظی کند

رضا کیانیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"نمى دانم در تاریخ ، چندین هزارنفر یا چندین میلیون نفر ، فقط به خاطر اینکه پایبند دین ، مذهب و عقیده اى بودند، کشته شده اند!از هابیل و قابیل تا همین امروز .از جنگ هاى صلیبى تا داعش و طالبان .از انکیزیسیون دیروزى تا تفتیش عقاید امروزى .از نسل کشى یهودیان، ارامنه تا نسل کشى مسلمانان .فقط به نام دین ، مذهب و عقیده.به بهانه با خدایى و بى خدایى ! فقط کشته اند و کشته شده اند.این روزها مى خواهم مدتى به غار تنهایى خودم پناه ببرم. با این پست غمگین ، مدتى از همه شما خداحافظى مى کنم.نمى دانم چند روز یا چند هفته یا...باید خودم را باز بیابم."


 بازیگر مشهور از اینستاگرام خداحافظی کرد! +عکس


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها