بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

مخاطبان گرامی؛

ضمن تشکر از توجه شما به مسائل و مشکلات کشور، درصورت تمایل نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به وزارت ورزش و جوانان در ذیل همین خبر ارائه نمایید.

ضمناً مخاطبینی که مایل به انتشار نظرات خود در این صفحه برای عموم نیستند، حتما در انتهای پیام ذکر نمایند. درغیر اینصورت منتشر خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما از پایان مهرماه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل محترم روابط عمومی این وزارتخانه جهت بررسی و اقدامات لازم به صلاحدید اداره کل، قرار خواهد گرفت. پیشاپیش از اینکه با انتقادات و پیشنهادات خود، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف راهبردی خود که همان اجرای عدالت در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف است یاری می کنید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

برچسب ها: تدبیر24 ، کبد ، درمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
0
0
سلام
از وزیر جدید ورزش و جوانان درخواست میکنم هرچه سریعتر وضعیت خصوصی شدن دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال رو مشخص کنند. همچنین ثبات مدیریت، اخلاق و عدالت در ورزش نهادینه شود.
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
خدایی یکی از کارهای مفید دکتر احمدی نژاد، کاهش ساعت کاری ادارات در استان تهران بود. این موضوع اصلاً کم اهمیت نیست. من از مضرات وفواید این طرح بگویم؟ شما که خود کارمند دولت هستید از تمام آن ها آگاهید.
حضور در محیط کار تا ساعت 16:15 به جز خستگی، اتلاف وقت و انرژی، احساس کسالت، دامن زدن به افسردگی و اضطراب ، بدرفتاری با اعضای خانواده( به خطر انداختن سلامت روانی و جسمانی خانواده) و درنهایت انزجار و نفرت از کار و گاهاً مسئولین هیچ نتیجه ی دیگری ندارد.
خودمان را گول نزنیم، اضافه کردن ساعت کار باعث افزایش بهره وری نمی شود. یک فکری در این خصوص بنمایید. تشکر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
سلام آقای وزیر
از شما میخوام که به ورزش استان ها توجه کنید.
مشاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
0
0
سلام بر وزیر جوانان
وقتی جلسه رای اعتماد شما را می دیدم احساس خیلی خوبی داشتم چون در مورد غفلت وزارتخانه از امور جوانان سخن گفتید ولی تنها چیزی که در حال حاضر مد نظر قرار نگرفته است همین است.بدتر آنکه شایسته سالاری در دولت تدبیر و امید فراموش شده است!!!
جوانان با تجربه و توانمند بسیاری در گوشه کنار این مرز و بوم منتظر دعوت به همکاری هستند تا تمام تجربه ی چندین ساله ی خود را در اختیار وزارتخانه قرار دهند.تنها با شایسته سالاری است که میتوان نخبگان را مجاب به همکاری و ایجاد تغییر مثبت و سازنده کرد.موفق باشید-شیرعلی
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
0
0
به نام خدا
این فرهنگ را در بین جوانان رواج دهید که که هزینه های ازدواج را به حداقل برسانند
مثلا به جای حلقه های میلیونی؛ از بدلیجات و نقره استفاده نمایند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها