بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
آخرین آمار فروش فیلم‌های بر پرده
جدیدترین آمار فروش گیشه‌ی سینماها حکایت از فروش بیش از 3 میلیاردی «اکسیدان» دارد، فیلمی که این روزها نامش به دلیل برخی حاشیه‌های اکران در صدر خبرهاست.

تدبیر24»حبیب اسماعیلی از فروش 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی فیلم «اکسیدان» خبر داد و به ایسنا توضیح داد: این فیلم در کل کشور بیش از 120 سالن دارد و سه هفته است که اکرانش را آغاز کرده است.

فیلم سینمایی «اکسیدان» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی حامد محمدی این روزها در حالی به نمایش خود ادامه می‌دهد که طی یک هفته‌ی گذشته نامش بواسطه اعتراض برخی نمایندگان مجلس برای اکران آن در صدر خبرها بود و سرانجام تهیه‌کننده خبر از جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی داد و اعلام کرد که سوتفاهم‌ها برطرف شده است.

این درحالی است که طی یکی دو روز گذشته دوباره خبرهای غیر رسمی حکایت از این دارد که محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی برای اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» به مجلس فراخوانده شده است.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران نیز از فروش 2 میلیارد و 420 میلیون تومانی فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله با داشتن 52 سالن نمایش در کل کشور خبر می‌دهد.

فیلم «رگ خواب» با بازی لیلا حاتمی و کوروش تهامی از اواخر ماه مبارک رمضان اکرانش را آغاز کرده است.

به گفته‌ی مدیرعامل فیلمیران؛ «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم نیز 18 میلیارد و 340 میلیون تومان در 80 سالن سینمایی در کل کشور فروش داشته است.

این پخش کننده از فروش یک میلیارد و 970 هزار تومان، «برادرم خسرو» احسان بیگلری هم خبر داد. 

سرتیپی همچنین از آغاز اکران فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری از 30 تیر ماه خبر داد که پیش فروش بلیت‌های آن از فردا (24 تیر ماه) آغاز می‌شود.

فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز آخرین فروش فیلم «زیر سقف دودی» پوران درخشنده را بیش از دو میلیارد اعلام کرد.

فیلمی که چهارشنبه 22 میلیون و پنج‌شنبه 32 میلیون فروخت.

به گفته‌ی او؛ «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی نیز چهارشنبه 7 میلیون تومان و 5شنبه 17میلیون تومان فروش داشته است که مجموع فروش این فیلم که ظرف دو هفته‌ی گذشته اکرانش را آغاز کرده است،150 میلیون تومان است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها