بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
عضو هیئت اجرای کمیته ملی المپیک گفت: شواهد و قرائن حاکی از آن است که احتمالا انتخابات کمیته ملی المپیک به تعویق می‌افتد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، محمود خسروی‌وفا در پایان جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: جمع‌بندی‌های ما در جلسه به این صورت شد که آقای افشارزاده مصاحبه و نظرات اعضا را بیان کند تا خدای ناکرده به دلیل تفاوت در نحوه بیان و گویش‌ها اختلاف‌نظرهایی پیش نیاید. در این جلسه به نتایجی دست پیدا کردیم اما قرار شد در جلسه‌ای دیگر در خصوص تمامی مباحث مطرح شده صحبت شود.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک منتظر نظر وزیر ورزش هستید، گفت: منتظر وزیر ورزش نیستیم چرا که هیئت اجرایی کاملا مستقل است. جمع‌بندی‌های امروز ما در مورد اساسنامه و مواردی بود که قبلا به آن اشاره شده بود. البته در نشست امروز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

وی تاکید کرد: تا امروز کسی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام نکرده و یکی دو نفر از اعضای مجمع استعفا داده‌اند. از شواهد و قرائن اینگونه به نظر می‌رسد که انتخابات به تعویق خواهد افتاد.

وی گفت: اگر کاری بی‌عیب و با تاخیر انجام شود خیلی بهتر است که با عیب و در زمان مقرر برگزار شود. در نامه‌ای که در خصوص انتخابات دادم چند موضوع وجود داشت که امیدوارم نتایج خوبی از آن درآید.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: بهتر است گذشته برنگردیم اما ورزش کشور به دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک متضرر شده است. البته مطالبی که پیش آمده است اجتناب‌ناپذیر بود. تغییرات در راس چند فدراسیون، وجود ناهماهنگی  و تنش بین سازمان تربیت بدنی در زمان آقای سعیدلو با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با کمیته باعث این اتفاقات شده است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز هیئت اجرایی تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص نشد، تصریح کرد: قطعا در اولین جلسه پیش روی هیئت اجرایی تاریخ دقیق انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص خواهد شد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که قدمی نائب رئیس کمیته ملی گفته بود برخی از اعضای هیئت اجرایی هم نسبت به اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی اعتراضاتی داشته‌اند اما آن در جلسه هیئت اجرایی حل و فصل شد و به یک اجماع رسیدند و شما در آن جلسه حضور نداشتید و با نامه‌ای که آن را رسانه‌ای کردید اعتراض خود را اعلام کردید، گفت: اساسنامه کمیته ملی المپیک روی سایت رسمی کمیته قرار دارد. اشکالاتی که من گفتم اگر منطبق با قوانین است که باید اصلاح شود اگر هم حرف قدمی درست است و حرف‌های بنده مغایر با قانون و اساسنامه است عذرخواهی خواهم کرد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تاکید کرد: نامه سازمان بازرسی کل کشور ارتباطی به گذشته ندارد. آنها تنها تذکر آئین‌نامه‌ای به هیئت اجرایی داده‌اند و یک تذکر اجرایی بوده است. سازمان بازرسی در این موضوع ورود نمی‌کند. ضمن اینکه من به سازمان بازرسی کل کشور چیزی در این موضوع نگفتم. نامه منتشر شده از سوی من در تلویزیون نمایش داده شد و مسئولان سازمان بازرسی هم مانند همه مردم آن را دیدند. بحث من روی بندها بود که امروز در هیئت اجرایی با واکنش خوبی روبرو شد و قاطعانه می‌گویم یکی از صمیمانه ترین جلسات هیئت اجرایی برگزار شد.

خسروی وفا تاکید کرد: خواهش می‌کنم اینگونه نگویید که پای سازمان بازرسی کشور به کمیته ملی باز شده است آنها فقط سوالاتی را پرسیدند. کمیته بین‌المللی المپیک دنبال بهانه است و آنها دنبال فرصتی می‌گردند که دخالت کنند.

وی در خصوص اظهارات قدمی درباره کمیسیون ورزشکاران مبنی بر اینکه هیئت اجرایی نباید دخالتی در این کمیسیون داشته باشد گفت: آقای قدمی درست می‌گوید. قرار بود کمیسیون ورزشکاران تشکیل شود و یکی از اعضای هیئت اجرایی به عنوان میهمان در آن نشست حضور یابد. کمیسیون ورزشکاران دستورالعمل خاصی دارد که نحوه چینش اعضای آن در مجمع انتخاباتی کمیته ملی برعهده خودشان است. بند اول نامه من هم به همین موضوع و در خصوص تشکیل کمیسیون ورزشکاران ارتباط داشت. البته مقرر شد در جلسه آینده هیئت اجرایی یک نفر به نمایندگی از کمیسیون ورزشکاران در جلسه هیئت اجرایی حضور یابد.

خسروی‌وفا در پایان در خصوص استعفای خود از وزارت ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و به کار در آنجا هم افتخار می‌کنم. یک بار در زمان شریعتمداری استعفا دادم اما پذیرفته نشد و امروز به کارم در این وزارتخانه ادامه خواهم دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها