بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
پس از انفجار یک بمب در نزدیکی سفارت ایران در بیروت، اکنون برخی منابع از احتمال لغو بازی امشب تیم‌های ملی ایران و لبنان خبر می‌دهند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،در حالی که قرار است تا ساعاتی دیگر تیم ملی ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی لبنان برود، انفجار شدید در نزدیکی سفارت ایران، برگزاری بازی امشب را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
برخی منابع از درخواست کاروان ایران برای لغو بازی برابر لبنان خبر دادند و حتی یک منبع مطلع به ایسنا گفت که پیشنهاد لغو بازی امشب و برگزاری آن در کشوری دیگر، قرار است در گفت‌وگو با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شود.
در همین حال سایت النشره لبنان در خبری اختصاصی نوشت: دیدار ایران با لبنان با وجود بمب‌گذاری در نزدیکی سفارت ایران همچنان برگزار می‌شود و ناظر بازی تنها در صورت اعتراض کاروان ایران و هماهنگی با فدراسیون فوتبال لبنان و کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور لغو این بازی را صادر کند.
همچنین برخی دیگر از منابع به ایسنا اعلام کردند که اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعویق بازی ایران و لبنان موافقت نکند، احتمال وجود دارد که بازی امشب بدون حضور تماشاگران و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شود.
این منابع اعلام کردند که در صورت برگزاری بازی، اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی با اسکورت ویژه دولت لبنان به ورزشگاه کمیل شمعون منتقل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها