بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
آنچه باید در این زمان مورد توجه رسانه هاقرار گیرد و مهمتر از شایعه وثیقه 50 میلیاردی برای فریدون است( این عدد تا این لحظه توسط رسانه های معتبر تایید نشده است ) پرهیز از جانبداری، دامن زدن به شایعات و سوء استفاده از شرایط پیش آمده و ایجاد خلل بر تصمیمات عقلانی و مدبرانه حسن روحانی در تعیین کابینه دولت دوازدهم است.
تدبیر24»پس انتشار خبر بازداشت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور حاشیه های زیادی در فضای رسانه ای کشور ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 از پس ازاعلام این خبر از سوی سخنگوی قوه قضائیه و سرعت انتشار بالای آن شایعاتی را در فضای رسانه ای پررنگ کرد. از کف سوت در جشن یک رسانه با حضور خواننده تتو کاری شده تا تسویه حساب ها و شایعات درباره فشار به دولت در تعیین اعضای کابینه دولت دوازدهم.
در هرحال نباید از این غافل شد که آن چه در این رویداد مهم است، توجه به قانون مداری و سیر مراحل قانونی در روند پرونده ها و تحقیقات دستگاه قضا است.
بر اساس مشاهده خبرنگاران امروز پس از آنکه فریدون در دادسرا حاضر و مدتی بعد بوسیله آمبولانس از دادسرا خارج شد سوالاتی در خصوص میزان وثیقه تعیین شده برای وی سوال برخی رسانه ها بود که این ارزش این وثیقه چقدر بوده است که فریدون قدر به تامین آن نبوده و مجبور به قبول بازداشت شده است. 
آنچه باید در این زمان مورد توجه رسانه هاقرار گیرد و مهمتر ازشایعه وثیقه 50 میلیاردی برای فریدون است( این عدد تا این لحظه توسط رسانه های معتبر تایید نشده است ) پرهیز از جانبداری، دامن زدن به شایعات و سوء استفاده از شرایط پیش آمده و ایجاد خلل بر تصمیمات عقلانی و مدبرانه حسن روحانی در تعیین کابینه دولت دوازدهم است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها