بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
در جمع خبرنگاران:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کلیت مجلس علاقمند است تا در این شرایط حساس کشور، کابینه از توانمندی متناسب با شرایط کشور برخوردار باشد.
تدبیر24»علی لاریجانی در حاشیه مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه بسیار تلخ و دردآور بود زیرا همکاران ما در مجلس و افرادی که برای مراجعه به مجلس شورای اسلامی آمده بودند به شهادت رسیدند.

وی افزود: تروریست‌ها از یک شرایط خاص استفاده کردند و وارد ساختمان مراجعات مردمی در کنار مجلس شدند تا طرح خود را رقم بزنند، اقدامات تروریستی این چنینی در دوران انقلاب اسلامی سابقه طولانی دارد، مبارزه با تروریست‌ها از بدو انقلاب اسلامی شروع شده و این سابقه باعث شده تا همیشه نسبت به این پدیده یک هوشیاری وجود داشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: واکنش‌هایی که بعد از این حادثه در تشییع شهدا و مراسم‌های مختلفی که در تهران و سایر شهرستان‌ها برای شهدای این حادثه تروریستی برگزار شد نشان دهنده روحیه‌ای است که در بین ایرانی‌ها به خاطر استمرار مسئله تروریسم وجود دارد. همچنین بعد از این حادثه هوشیاری در کشور بیشتر شد و می‌توان گفت خون این شهدای عزیز باعث توانمندی و مقاومت بیشتر ملت شده است.

رئیس مجلس با بیان اینکه سپاه پاسداران پاسخ خوبی به عملیات تروریست‌ها داد، اضافه کرد: بعد از این حادثه، ارتش و نیروی انتظامی نیز آمادگی بهتری را پیدا کردند، الحمدلله امنیت بسیار خوبی در کشور فراهم است و همین مسیر ادامه خواهد یافت.

وی درباره رویکرد فراکسیون های مجلس به موضوع انتخاب کابینه دوازدهم نیز گفت: امروز در مجلس پیرامون این موضوع بحث شد و برداشت من این است که کلیت مجلس علاقمند است تا در این شرایط حساس کشور، کابینه از توانمندی متناسب با شرایط کشور برخوردار باشد و مسائل دیگر حاشیه است؛ البته استنباط من از کلیت نظر جلسه صبح این چنین است، اما فراکسیون‌ها می‌توانند نظرات و ملاحظات دیگری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها