بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
یونس فیضی جوان معلول پیرانشهری که تصویر وی با کوله‌ای بر پشت در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده اعلام کرد که تصویر مربوط به صحنه های بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان ' دایان ' است و او کوله‌بر نیست.
تدبیر24»وی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بنده جانباز 70 درصد و زیرپوشش بنیاد شهید هستم که از طرف این بنیاد تاکنون کمک های شایانی دریافت کرده‌ام.
فیضی ضمن تشکر از همدردی تعدادی از هموطنان با وی اعلام کرد: فیلم سینمایی دایان در سال 93 و در شهرستان آمل فیلمبرداری شد و در حال مراحل آماده سازی جهت اکران عمومی است.
به گفته وی این فیلم درباره تروریست ها تولید شده است و در این فیلم، نقش یکی از آوارگان جنگ را ایفا می کند.
به گزارش ایرنا چند روز پیش وقتی تصویر یونس فیضی به عنوان کوله‌بر در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، بسیاری از کاربران به ابراز احساسات در خصوص وی پرداختند.
وی که در کودکی بر اثر انفجار مین از ناحیه هر 2 پا دچار معلولیت شده، در زندگی شخصی از روحیه ای بسیار بالا برخوردار و در رشته های مختلف ورزشی از جمله اسب سواری، شنا و بدنسازی مشغول فعالیت است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها