بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» منتشر شد.
تدبیر24»ستاد اقامه نماز در راستای برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز به منظور جریان‌سازی و نهضت تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان، فراخوانی منتشر کرد.
این فراخوان به منظور شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز و همچنین تولید و نشر محتواهای فاخر در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی منتشر شده است.
فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال از مخاطبان اصلی این فراخوان هستند.
محورها و موضوع های فراخوان بیست و ششم در بخش‌های تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات در زمینه های آثار نمایشی ( پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف gif)، طرح‌های گرافیکی ( تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست های صوتی و استیکرهای نمازی است.
علاقه‌مندان در زمینه تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه ای نیز می توانند آثار خود را در زمینه هایی همچون بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.
یکی دیگر از محورهای این فراخوان در زمینه توزیع و نشر محتواهای نمازی است و علاقه‌مندان می توانند در زمینه های شبکه سازی موضوع نماز در شبکه های اجتماعی در بین اشخاص حقیقی و حقوقی (وبگاه ها و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه)، نشر محتواهای نمازی از طریق ساخت وب سایت های تخصصی نماز، ایجاد کانال‌ها و گروه های تخصصی نماز در نرم افزارهای پیام رسان تلفن همراه و همچنین اشتراک گذاری و بازنشر محتوای نمازی در وبگاه ها و شبکه‌های اجتماعی تحت وب و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه آثار خود را ارائه کنند.
مهلت ثبت نام و شرکت در فراخوان اجلاس بیست و ششم تا پانزدهم آبان ماه تعیین شده است که ثبت نام و ارسال آثار از طریق سامانه www.namazportal.ir صورت می گیرد و نتایج داوری ها نیز دهم آذرماه از طریق سایت ستاد اقامه نماز اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها