بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت:هرگونه تصمیمی بدون طرح در ستاد ساماندهی سواحل مغایر با قوانین کشور است ومتاسفانه شهرداری در این خصوص هماهنگی نداشته است.
تدبیر24»عباس برزگر زاده در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشتپک به استناد بند (ب) ماده ۱۸۷قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه ۹۳/۲/۲۸ هیات وزیران مدیریت و ساماندهی سواحل در استانها،  به استانداری واگذار شده که به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و با دبیری مدیرکل دفتر امور اجتماعی تشکیل می شود.

وی افزود: این ستاد صلاحیت تصمیم گیری در همه حوزه های ذی مدخل در ساحل اعم از مسائل فرهنگی ، امنیتی ، انتظامی و عمرانی دارد ، لذا اتخاذ هرگونه تصمیمی بدون طرح در ستاد ساماندهی سواحل مغایر با قوانین موضوعه کشور می باشدکه متاسفانه شهرداری در این خصوص هیچگونه هماهنگی با این ستاد نداشته است.  

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: رعایت حرمت بانوان بر اساس منشور حقوق شهروندی یکی از الزامات قانونی است و نباید با برخی بدسلیقگی ها این قشر عظیم از جمعیت را از حقوق مسلمی محروم کرد.

برزگر زاده گفت: در این تردیدی نیست که با توجه به عرف و شرع استفاده بانوان و همچنین آقایان از پلاژهای مخصوص مناسب تر است ولی نحوه بیان ما نباید توهین به گروهی از جامعه را به ذهن متبادر سازد.

 وی با بیان اینکه حفظ کرامت و شان انسانی می طلبد که در انتقال پیام ملاحظه بیشتری داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در مسائل فرهنگی باید با ظرافت و دقت عمل کرد و تحدید حقوق مردم باید مبتنی بر ضوابط قانونی باشد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر عنوان کرد: منع حضور زنان در یک محل مشخص باید یا از طریق رای قضایی و یا مصوبه شورای تامین صورت بپذیرد که متاسفانه هیچ یک از این دو شیوه توسط شهرداری رعایت نشده است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها