بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
یک مقام ارشد در وزارت کشاورزی:
یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که حجتی با درخواست اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و تاکید مسئولان دولتی و بزرگان نظام در وزارت جهاد کشاورزی برای دولت دوازدهم باقی می‌ماند و به نظر می‌رسد روحانی او را برای این وزارتخانه مجددا به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.
تدبیر24»از ابتدای امسال زمزمه‌های کناره‌گیری حجتی از دولت یازدهم یا انصراف او از ماندن در این وزارتخانه برای دولت دوازدهم در صورت انتخاب مجدد روحانی، به گوش می‌رسید که البته دلایل مختلفی از بیماری آقای وزیر تا اختلاف نظر او با برخی اعضای هیات دولت برای این تصمیم مطرح می‌شد تا جایی که حتی به حلالیت‌ طلبی حجتی در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی رسید.

یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی در این باره به ایسنا گفت: با درخواست تشکل‌های مختلف بخش خصوصی و تاکید رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و برخی از بزرگان نظام، محمود حجتی در وزارت جهاد کشاورزی می‌ماند.

وی افزود: با توجه به رضایت حجتی و شخص رییس جمهور، به نظر می‌رسد روحانی وی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

برچسب ها: حجتی ، وزیر کشاورزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها