بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
قاضی عسکر:
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی از تلاش برای حل مشکل روادید 10 دیپلمات ایرانی به منظور حضور در حج تمتع امسال خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده با وزیر حج و زیارت کشور مقصد، مشکل به وجود آمده در حال رفع است.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر روز دوشنبه در همایش متمرکز زائران حج تمتع استان گلستان در مصلای گرگان افزود: عده ای در داخل و خارج از کشور به جوسازی‌ برای عدم صدور روادید هیات 10 نفره کنسولی ایران پرداخته اند و در واقع این افراد به دنبال بازی ‌کردن با احساسات مردم هستند.
وی با بیان اینکه حج یک مسئول دارد، تاکید کرد که شورای عالی امنیت ملی برای حج امسال تصمیم خود را گرفته است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از اعزام نخستین گروه از زائران حج تمتع امسال در 9 مرداد ماه به سرزمین وحی خبر داد و گفت: با وجود برخی فضاسازی ‌ها برای منصرف کردن مردم از سفر حج، خوشبختانه کاروان ‌ها به موقع پر شد و 86 هزار و 500 نفر برای اعزام تاکنون ثبت‌ نام کرده‌ اند و تعداد زیادی هم رزرو هستند.
حجت الاسلام قاضی عسکر افزود: با توجه به اقدامات چند ماه گذشته، هم ‌اکنون مقدمات اعزام فراهم است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
مدیر سازمان حج و زیارت گلستان نیز گفت: امسال 6 هزار و 645 نفر گلستانی در قالب 49 کاروان به حج تمتع اعزام می‌ شوند و نزدیک به 250 نفر عوامل اجرایی، حجاج استان را همراهی می کنند.
رضا درگاهی با بیان اینکه گلستان پس از تهران و خراسان رضوی سومین استان از نظر تعداد حجاج می باشد، افزود: آمار حجاج اعزامی امسال از گلستان نسبت به سال 94 رشد چهار برابری دارد.
به گفته وی؛ در حج تمتع سال جاری 23 پزشک با همکاری جمعیت هلال احمر گلستان به همراه حجاج به کشور عربستان اعزام خواهند شد.
مدیر حج و زیارت گلستان یادآور شد: همه کاروان‌‌ های استان امسال مدینه بعد هستند و اعزام حجاج گلستان از 23 مرداد ماه آغاز خواهد شد.
مدیر کل شرکت فرودگاه ‌های گلستان نیز گفت: در مجموع عملیات پروازی حجاج به صورت رفت و برگشت؛ 54 پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان انجام خواهد شد.
رامین آذری افزود: در حج امسال تعداد پروازها از فرودگاه گرگان رشد 285 درصدی دارد و با توجه به محدودیت‌ های فضای ترمینالی، از حضور بدرقه ‌کنندگان در فرودگاه جلوگیری خواهد شد.
در گلستان 36 دفتر زیارتی وجود دارد که 2 هزار و 600 نفر در این دفاتر فعالیت می‌ کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، دیپلمات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها