بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
سخنگوی ناجا :
سخنگوی ناجا گفت: قطعاً عملیاتی شدن این طرح با در نظر گرفتن پروتکل خاصی همراه خواهد بود تا از بروز تبعات احتمالی جلوگیری شود.
تدبیر24»سردار سعید منتظرالمهدی در جمع خبرنگاران در بندرعباس با اشاره به وظیفه ذاتی پلیس و آنچه قانون در ماده 638 بر عهده آن گذاشته است، اظهار کرد: طبیعتاً پلیس می‌بایست در این حوزه ورود کرده و در جهت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام تلاش کند.

وی با بیان اینکه طبق قانون، آنچه در شرح وظایف پلیس در حوزه عفاف و حجاب آمده اولویت با اقدامات اجتماعی و فرهنگی است، افزود: به عنوان خط آخر درمان، اگر این اقدامات پاسخگو نبود در مراحل بعدی از اقدامات سلبی البته با رعایت مؤلفه‌های طرح شده در قانون استفاده می‌شود.

منتظرالمهدی با اشاره به طرح کاهش جرائم مواد مخدر اضافه کرد: مسلم است که افزایش هزینه جرم در حوزه مقابله با مواد مخدر کارساز است اما هرچه قانون‌گذار تصویب کند نیروی انتظامی ملزم به اجرای آن است.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه جریان اقتصادی مواد مخدر آن‌قدر بالاست که طبیعتاً سوداگران مرگ از فعالیت در این حوزه دست‌بردار نیستند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم در وهله نخست از ورود جوانان و نوجوانان به سمت استعمال مواد مخدر جلوگیری کنیم که متأسفانه از این موضوع غافل هستیم .

وی در ادامه از خانواده و مدرسه به عنوان نخستین ایستگاه تقویت قدرت نه گفتن جوانان و تاب‌آوری آنان در شرایط خاص یاد کرد و افزود: برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه به‌ویژه در سنین پائین می‌بایست پایه‌های تربیتی و آموزشی نسل جوان در خانه و مدرسه را تقویت کنیم .

سردار منتظر المهدی در خصوص توزیع مواد مخدر به شیوه دولتی نیز خاطرنشان کرد: قطعاً عملیاتی شدن این طرح با در نظر گرفتن پروتکل خاصی همراه خواهد بود تا از بروز تبعات احتمالی جلوگیری شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، موادمخدر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها