بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
در پی تصمیم اسرائیل مبنی بر خارج کردن کارکنان سفارت خود در اردن، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تلاش‌های دونالد ترامپ و پادشاه اردن جهت حل این بحران و بازگرداندن دیپلمات‌های این رژیم به تل‌آویو قدردادنی کرد.
تدبیر24»به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که امروز (سه‌شنبه) دفترش صادر کرد از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به مقامات کشورش در خصوص بازگرداندن دیپلمات‌های این رژیم از امان به تل‌آویو قدردادنی کرد.

ترامپ به جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشدش و جیسون گرین‌بلات، فرستاده ویژه خود به خاورمیانه دستور داد اسرائیل را در بازگرداندن کادر سفارت خود در امان به تل‌آویو در سریع‌ترین وقت ممکن کمک کنند.

فرستاده ویژه ترامپ به خاورمیانه دوشنبه به منطقه خاورمیانه وارد شد و دیدارهایی با مقامات اسرائیلی و اردنی برگزار کرد.

همچنین نتانیاهو از عبد الله دوم، پادشاه اردن جهت همکاری مستحکم خود در حل بحران مذکور سپاسگزاری کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته با پادشاه اردن در یک تماس تلفنی درباره اوضاع سفارت اسرائیل در امان و نصب گیت‌ها در ورودی‌های مسجد الاقصی به بحث و تبادل نظر پرداخت. دست آخر، اسرائیل اعلام کرد که گیت‌ها را از مقابل مسجد الاقصی برمی‌دارد.

از سوی دیگر کادر سفارت اسرائیل در امان این کشور را ترک کردند.

برچسب ها: نتانیاهو ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها