بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۵۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
در پی انتشار عکس آزاده نامداری در سوییس در حال نوشیدن نوشابه ای خاص حواشی فراوانی در فضایی مجازی مطرح شد اما بررسی نشان داد این نوشابه نوعی ماءالشعیر بدون الکل سوئیسی بوده است.
تدبیر24» روز گذشته تصاویری از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر گردید که وی را بدون حجاب و در حال صرف نوشیدنی نشان می داد. صرف نظر از بحث در مورد دلیل پوشش متفاوت وی در این عکس‌ها، در فضای مجازی عده ای بدون تحقیق اتهام نوشیدن مسکرات را به وی نسبت دادند. در حالی که نوشیدنی مورد استفاده وی ماءالشعیر بدون الکل تولید کشور سوئیس است. رهبر انقلاب نیز در استفتائی نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی را که میزان الکل آنها در حد بسیار ناچیز بوده و مسکر به شمار نمی آیند حلال دانسته‌اند. 
متن استفتاء رهبری در مورد نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی به شرح زیر است:
سؤال: حکم ماء‌الشعیر بدون الکل که در خارج تهیه مى‌‌شود و در اغلب با مقدار بسیار ناچیزى از الکل مثل ۰۱۰٪ الکل تهیه شده و مسکر نبودن آن محرز مى‌‌باشد چیست؟ اگر مقدار الکل از این هم کمتر باشد، چه؟ لازم به ذکر است که الکل موجود در این نوع آبجو به آن از بیرون تزریق نشده بلکه طى فرایند تخمیر خودبخود تولید مى‌‌شود و پس از آن تحت فشار از آن خارج شده و درصد ناچیزى که گفته شد در آن باقى مى‌‌ماند.
جواب: ماء‌الشعیر مذکور پاک و حلال است.
نوشیدنی که آزاده نامداری در سوئیس خورد چه بود؟

فردانیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
ضمن اينكه اگرم بدون الكل باشه كه نيست اسم انرا روت بير ميگويند كه رنگ مايع ان قهوه اي است نه سفيد بيرنگ مثل اب كه در شيشه سبز بريزند اين نوع ابجوها كمتر از ه درصد الكل ندارد كه يه يا دو بطري ان براي مست كردن يه مرد ايراني كافيه و داغش و شنگولش ميكنه تا چه رسد كه زن انرا بخورد و ازاده نامداري جلوش چندين شيشه رو ميز بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها