بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
اگر به دنبال یک روش کاملا طبیعی برای مراقبت از پوست و موی تان هستید آب برنج بهترین گزینه است.
تدبیر24»اما با وجود محصولات مختلف در بازار انتخاب بسیار دشوار شده است. زیرا قریب به اتفاق این محصولات دارای درصد بالایی مواد شیمیایی و افزودنی‌هایی هستند که بیش از مفید بودن مضر می‌باشند.

اگر به دنبال یک روش کاملا طبیعی برای مراقبت از پوست و موی تان هستید آب برنج بهترین گزینه است. این محلول شیری رنگ که از خیساندن یا جوشاندن برنج در آب به دست می‌آید یکی از شگفت انگیزترین رازهای حفظ سلامت پوست و مو است.

استفاده از آب برنج قرن‌هاست که در بین زنان بخش‌هایی از آسیا متداول است ،آن‌ها برای پاک سازی صورت ، بدن و موی خود از آب برنج استفاده می‌کنند.

آب برنج به عنوان یک پاک کننده برای از بین بردن لک‌هایی که بر اثر صدمات نور خورشید و یا افزایش سن ایجاد شده بسیار مناسب شناخته شده است.

آب برنج شامل آنتی اکسیدان‌هایی از جمله ویتامین c، ویتامین a و ترکیبات فلاونوئیدی است که در به حداقل رساندن صدمات ناشی از تابش خورشید بر روی پوست بسیار تاثیر گذار هستند.

نشاسته موجود در آب برنج نیز به طور طبیعی در درمان اگزما، درمان آکنه، تسکین التهابات پوستی، کاهش قرمزی سطح پوست، پاکسازی لک‌ها و حفظ سلامت مو‌ها موثر است.

زمانی که مجله بین المللی cosmetic science تحقیقی روی خواص آب برنج انجام داد این محلول را یک نرم کننده و براق کننده مو معرفی کرد.
آب برنج به دلیل داشتن مواد مغذی می‌تواند در حفظ سلامت مو‌ها به ما کمک کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها