بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مشکل مسکن مددجویان در صورتی که زمین مورد نیاز در اختیار کمیته امداد قرار گیرد مرتفع خواهد شد؛ به طوری که هیچ مددجویی بدون خانه و سرپنا نمی ماند.

تدبیر24»رئیس کمیته امداد در جریان سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، با امامان جمعه و نمایندگان شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مددجویان این دو شهرستان دیدار کرد.

به گزارش سایت کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اکرام را باید از کریمان آموخت که منشاء و ریشه آن ائمه اطهار است گفت: مسئولان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت کار خود را بر عهده گیرند؛ چرا که این  حساسیت در دین و مکتب ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان نظام اسلامی باید امدادی باشند، گفت: این سیره و روش امیرمؤمنان علی(ع) است که درمکانی بدون تشریفات به تصمیم گیری در مورد مسائل مردم می پرداختند؛ امروز نیز نهادینه کردن این فرهنگ ضروری است. 

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه کمیته امداد می تواند مشکل مسکن مددجویان مرتفع کند، با مخاطب قراردادن مسئولان استانی گفت: اگر شما زمین برای تامین مسکن مددجویان در اختیار کمیته امداد قرار دهید هیچ مددجویی در استان بدون خانه و سرپنا نمی ماند.

فتاح با اعلام اینکه همه افراد تحت پوشش کمیته امداد از بیمه پایه ، تکمیلی و حوادث برخوردارند این امر را یکی از موفقیت های این نهاد دانست.

وی با ابراز خرسندی از آمار بالای جمع آوری زکات و صدقات در استان ها بر ارائه آمار دقیق توسط کارکنان کمیته امداد تاکید کرد و گفت: باید با فرهنگ سازی مردم را به پرداخت زکات ، صدقات و انفاق ترغیب و در این راه از ظرفیت روحانیان و علماء استفاده کرد.

وی با یادآوری اینکه منابع قرض الحسنه بانک ها بسیار محدود است و دولت و مجلس این منبع را با حذف بسیاری از نیازهای دیگر به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده اند تاکید کرد: باید در واگذاری وام های کار گشایی به مددجویان مصداق درست در نظر گرفته شود زیرا این وام ها به سختی و با اعتماد دولت به ما به دست آمده است.

فتاح با تاکید بر اینکه اقدمات کمیته امداد استان کهگیلویه و بویر احمد رو به رشد است، گفت: شاخص ها نشان می دهد که به اهداف خود در این منطقه نرسیده ایم اما مسیر پیش رو  درست و وضعیت رو به بهبود است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت  ایتام در کهگیلویه و بویراحمد از سایر نقاط کشور بهتر است و کمیته امداد این استان در جذب مشارکت های مردمی و حامی موفق عمل کرده است گفت: افزایش مستمری مدجویان موجب رضایت مندی و اعتماد بیشتر مردم شده است. 

فتاح با اشاره به اینکه باید رتبه استان در رسیدن به شاخص ها و اهداف مورد نظر این نهاد ارتقاء پیدا کند، تاکید کرد: برنامه ریزی، شفاف سازی در ارائه آمار، دلسوزی نسبت به مددجویان و سنتی کار نکردن باید بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد گفت: باید از سیاه نمایی در مورد استان کهگیلویه و بویراحمد پرهیز و با معرفی توانمندی ها و قابلیت های آن به پیشرفت و ترقی آن کمک کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، مشکل مسکن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها