بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
مهندس آذروش در بازدید از مجتمع آب درمانی محلات:
مهندس ولی آذروش در بازدید از شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات گفت: خدمتگزاری به بازنشستگان فرهیخته کشور، مایه مباهات و افتخار مجموعه همکاران در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشور است.
تدبیر24»به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، مهندس ولی آذروش در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این مجتمع در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری و جلب رضایتمندی این قشر فرهیخته و پرتلاش، از بخش های مختلف این مجتمع، بویژه طبقات و اتاق های هتل که به تازگی با تامین اعتبار از سوی هلدینگ آتیه صبا، بازسازی شده است، دیدار و در جریان برنامه های در دست اقدام این مجموعه قرار گرفت.
مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در این بازدید اظهار داشت: یکی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این هلدینگ که به عنوان یکی از بازوهای اصلی صندوق بازنشستگی کشور محسوب می شود گام برداشتن در مسیر توسعه ، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و کیفی تر شدن خدمات به مجموعه‌ بازنشستگان ایرانی است.
وی در ادامه افزود: خلوص نیت، سلامت کاری و فعالیت مبتنی بر اصول و موازین حرفه ای و علمی موجب رشد و اعتلای شرکت های تابعه خواهد بود و در این تلاش دسته جمعی همکاران، مدیران و پرسنل شاغل در این مجموعه ها، نقشی موثر و تعیین کننده خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مهندس آذروش در مجتمع جهانگردی آبگرم و در جمع کارکنان این مجموعه، از تمامی حمایت ها و مساعدت های مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز و ایجاد زمینه های لازم در رونق اقتصادی شرکت های تابعه و بویژه این مجتمع بعنوان یکی از سرمایه های بی بدیل ملی تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است دربازدید فوق جمعی از بازنشستگان حاضر در مجتمع با اطلاع از حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، به دیدار وی رفته و ضمن تبادل دیدگاه های خود و تقدیر از امکانات ایجاد شده و ارتقای کیفیت خدماتی مجموعه ، خواستار تکمیل فرآیند بازسازی و توسعه امکانات آن شدند.
مهندس آذروش نیز با بیان اینکه خدمتگزاری به بازنشستگان فرهیخته کشور، مایه مباهات و افتخار مجموعه همکاران در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشور است گفت: اطلاع از رضایتمندی شما و دیدارهای اینچنینی همواره باعث افتخار بوده و تلاش می کنیم با کیفی تر کردن خدمات و توسعه امکانات ، علاوه بر ارائه این خدمات به گستره ی وسیع تری از جامعه میلیونی بازنشستگان عزیز، میزان رضایتمندی و اشتیاق در این قشر تاثیر گذار و ارزشمند را نیز نسبت به این تلاش ها که صمیمانه و با خلوص نیت ارائه می شوند، افزایش دهیم.
بازدید از بخش های دیگر مجتمع همچون سالن همایش های هوشمند و چند منظوره، مرکز تخصصی ارائه ماساژ و اسپا و اطلاع از آخرین تحولات حقوقی، مالی و توسعه و دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات، از دیگر برنامه های مهندس آذروش بود که در جریان این سفرکوتاه انجام شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها