بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
واعظی: درباره ریاست دفتر رییس جمهور با من صحبت شد
محمود واعظی اعلام کرد که درباره موضوع ریاست دفتر رئیس جمهور با من صحبت‌هایی شده است. وی همچنین درباره دیدار فرماندهان سپاه با رئیس‌جمهور گفت: این یعنی رفاقت برای کار بعد از رقابت های انتخاباتی که مهمترین نیاز امروز کشور است.
تدبیر24»محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا درباره ریاست دفتر رئیس جمهوری با وی صحبتی شده یا نه، گفت: در دولت بعدی وزیر ارتباطات نخواهم بود و درباره موضوع ریاست دفتر رئیس جمهور با من صحبت‌هایی شده است، اما اجازه دهید که رییس جمهوری در این زمینه تصمیم گیری کند.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افزود: مسئولیت‌ها را باید رییس جمهور مشخص کند برای همه و اینکه سوال شد باید بگویم که احتمالاً در دولت هستم و اینکه در چه سمتی باشم را رییس جمهوری اعلام خواهند کرد.

واعظی در پاسخ به این پرسش که درباره عملکردش در وزارت ارتباطات چه نمره‌ای به خود می‌دهد، گفت: اینکه به خودم چه نمره‌ای می‌دهم را قبول ندارم و این نمره را مردم باید به من بدهند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد دیدار رئیس‌جمهور با فرماندهان ارشد سپاه و نتایج و دلایل این دیدار، گفت:‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی در ایران است و همواره دولت و همه نظام نگاه‌شان به سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی مخلص بوده است. البته به طور طبیعی ممکن است در شلوغی انتخابات حرف‌هایی هم زده شود که باید آنها را تمام شده بدانیم، زیرا اگر قرار باشد دولت چهار سال کشور را اداره کند مگر می‌شود هماهنگی و همکاری بسیار نزدیکی بین دولت وسپاه نباشد؟

او تاکید کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم هر طور که می‌توانیم به سپاه کمک کنیم و انتظار و نیاز هم داریم که سپاه به دولت کمک کند، لذا فکر می‌کنم این دیدارها اتفاقات طبیعی بعد از انتخابات است که رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود و رفاقت‌ها برای کار در کشوری که اطرافش این همه ناامنی است شروع شود. سپاه خط مقدم جبهه است و دولت با تمام وجود از سپاه  پشتیبانی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها