بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
نژادبهرام عضوشورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد:
باید از مساله آتنا، ستایش و بنیتا درس بگیریم؛ درسی برای پیشگیری. باید از بروز اتفاقات مشابه این چنینی پیشگیری کنیم
تدبیر24»نژاد بهرام عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به حوادث اخیر و خشونت های صورت گرفته علیه سه کودک ستایش، آتنا و بنیتا، نامگذاری روزی با عنوان " روزملی نفی خشونت و نابهنجاری های اجتماعی " را پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 نژادبهرام گفت: نهادهايي مثل شورایاري ها و سراهای محلات قادرند با رويكردي آموزشي, فضايي براي كسب مهارت هاي اجتماعي جهت پيشگيري از حوادثی نظیر آنچه برای بنیتا رخ داد, فراهم كنند."
خشونت و انواع نابه هنجاری های اجتماعی در جامعه ما عریان شده. رفتارهایی را که سعی کرده بودیم در جهت ارتقای اخلاق با آرامش و دوستی پرورش دهیم، در اشکال مختلف بی توجهی و خشونت علیه کودکان و حالا نوزادان بروز پیدا کرده است.

این عضو شورای شهر همچنین افزود : شاید برجسته ترین دلیل این خشونت آن باشد که نهادهایی که می بایست اخلاق را در جامعه نهادینه کنند و نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشند به کم توجهی گرفتار آمده اند. این ها نهادهایی هستند که در لایه عمومی جوامع می توانند نقش داشته باشند نظیر نهادهای غیردولتی, آموزش و پرورش, سایر نهادهای آموزشی و رسانه ها می توانند در بازتولید خشونت  در سطح جامعه موثر باشند.
 
 نژاد بهرام گفت : باید از مساله آتنا، ستایش و بنیتا درس بگیریم؛ درسی برای پیشگیری. باید از بروز اتفاقات مشابه این چنینی پیشگیری کنیم . در این راستا لازم است که رسانه ها با یک بازنگری دوباره نسبت به صفحات حوادثشان از نظرات کارشناسانه بهره ببرند و بخواهند که مردم با کنترل خشم و رفتارهای غیرمتعارف در بهسازی محیط اجتماعی کمک کنند.

 وی همچنین تاکید کرد :ما می توانیم با استفاده از این ظرفیت ها "کمپینی جمعی" به عنوان نفی خشونت  و نابهنجاری های اجتماعی داشته باشیم؛ اعم از خشونت نسبت به همه اقشار جامعه و نابهنجاری در انواع و اقسام مختلف آن.
این عضو منتخب در نهایت بیان داشت : خوب است که روزی را به عنوان نفی خشونت و نابهنجاری های اجتماعی معرفی کنیم؛ روز  لبخند؛ روز  اعتماد. بازتولید اعتماد می تواند از بروز حوادث تلخ و دردناک در جامعه پیشگیری کند؛ اتفاقاتی از جنس آنچه برای بنیتای ۸ماهه رخ داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها