بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
ستاره کروات خط هافبک بارسلونا درباره جدایی احتمالی نیمار از این تیم به صحبت پرداخت.
تدبیر24»این روزها صحبت های زیادی درباره جدایی نیمار و پیوستن او به پاری سن ژرمن به گوش می رسد. در همین راستا ایوان راکیتیچ ستاره کروات خط هافبک بارسلونا به صحبت پرداخت و گفت: ما خیلی دوست داریم که او کنار ما بماند ولی با این حال هر تصمیم که او بگیرید هم ما و هم باشگاه به آن احترام خواهد گذاشت. امیدواریم او نیز مثل ما فکر کند و تصمیم بگیرد تا کنار ما بماند چرا که نیمار بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود که چه خارج از زمین و چه داخل زمین تاثیر بالایی روی بقیه نفرات تیم دارد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: این خود نیمار است که باید در این باره تصمیم بگیرد. او جایگاه خوبی در بارسا دارد و ما دوست دارم همین روند را حفظ کند. من به عنوان دوست و هم تیمی تنها می توانم به تصمیمی که او می گیرد احترام بگذارم. بارسلونا برای اینکه بتواند برنده شود به چنین بازیکنانی نیاز دارد و به همین خاطر است که همه در بارسلونا دوست داریم که نیمار در کنار ما باشد و فصل بعد نیز بتواند در امر گلزنی تیم را کمک کند.

نیمار که در بازی برابر یوونتوس و منچستریونایتد توانسته است برای تیمش گلزنی کند قرار است در دیدار این هفته برابر رئال مادرید به میدان برود که این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. نیمار با درخشش در این بازیها نشان داده است که در شرایط خیلی خوبی قرار دارد.

بارسلونا فصل قبل با هدایت انریکه تنها به قهرمانی در کوپا دل ری رسید و به همین خاطر این فصل با هدایت ارنتسو والورده سرمربی سابق بیلبائو کارش را آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها