بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
هر روز که از محرومیت ٣ بازیکن استقلال می گذرد این موضوع ابعاد پیچیده تری پیدا می کند.
تدبیر24»درست در همان روزی که ٤ بازیکن جوان استقلال به تیم امید دعوت شدند، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال با ارسال نامه ای به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد کادر فنی در ارمنستان جلسه ای را تشکیل می دهند و در مورد حضور این بازیکنان تصمیم گیری می کنند.

اما کادر فنی استقلال بعد از جلسه ای که همان شب برگزار کردند نامه ای به افتخاری ارسال کردند که در آن آمده بود با توجه به شروع لیگ برتر و البته بازی های دوستانه احتمالی و نظر به مصدومیت پادوانی، مگویان، فرشید باقری و امید ابراهیمی این تیم نمی تواند مجید حسینی و امید نورافکن را در اختیار تیم امید قرار بدهد اما حضور آرمین سهرابیان ومهدی قائدی بلامانع است، نامه ای که به امضای تمام اعضای کادرفنی رسید.


سیدرضا افتخاری فردای ارسال این نامه رونوشت آن را تقدیم محمدرضا ساکت کرد تا فدراسیون فوتبال در جریان مشکلات استقلال در راه همکاری با تیم امید باشد و در اتفاقی عجیب این نامه از سوی سرپرست پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفته است.


زمانی که علیرضا منصوریان و افتخاری چند روز پیش جلسه ای با رییس کمیته انضباطی برگزار کردند، اسماعیل حسن زاده مدعی شد این نامه در پرونده بازیکنان استقلال وجود نداشته است و در واقع این نامه مهم به دلایلی نامعلوم در دفتر ساکت گم شده است.


موضوع محرومیت بازیکنان استقلال و البته اصرار ساکت بر محرومیت این بازیکنان می تواند بسیار عجیب باشد که البته این که دبیر کل فدراسیون نامه این باشگاه را در اختیار کمیته انضباطی قرارنداده ابعاد این ماجرا را بسیار پیچیده تر از قبل می کند. استناد ساکت برای محرومیت بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ البته به ماده ای از آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است که به نظر می رسد هنوز در هیات رئیسه تصویب نشده زیرا محرومیت بازیکنان استقلال ذیل ماده 83 آیین نامه انضباطی که به حضور بازیکنان در تیم های ملی در روزهای فیفا اشاره می کند، تفسیر نمی شود تا استقلالی ها بر اساس همین ماده به دنبال تعلیق رای فدراسیون باشند.


نامشخص بودن وضعیت این سه بازیکن در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع هفدهمین لیگ دوره لیگ برتر فوتبال ایران، برای نفت آبادان نیز دردسر ساز شده و با توجه به تصمیمات لحظه ای فدراسیون کادرفنی نفت نیز کار سختی برای پیش بینی و آنالیز استقلال در هفته اول دارند.


مجید حسینی، مهدی قائدی و امید نورافکن در حالی با حکم کمیته انضباطی محروم شده اند که بازیکنان تراکتورسازی که در تیم امید حضور نداشتند با کوچکترین محرومیتی روبرو نشدند و در اولین دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان برای گل محمدی به میدان رفتند تا پرونده محرومیت سه بازیکن از چهار بازیکن دعوتی استقلال به اردوی تیم امید، یکی از ابهامات لیگ هفدهم در هفته نخست آن باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها