بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه حدود ۷۷ هزار و ۷۷۰ بیمه شده شاغل در مدارس غیردولتی داریم، گفت: آن دسته از معلمان غیردولتی که بیمه نیستند می‌توانند به نزدیکترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنند و رییس شعبه و مسئول بازرسی را در جریان بگذارند.
تدبیر24»مهرداد قریب درباره وضعیت پوشش بیمه ای ۲۰۰ هزار معلم شاغل در مدارس غیردولتی اظهار کرد: تقریبا ۷۷ هزار و ۷۷۰ بیمه شده در مدارس غیردولتی داریم.

وی افزود:  ۱۴۰ هزار و ۹۰۴ بیمه شده شاغل در مدارس دولتی داریم که حق بیمه آنان از طریق آموزش و پرورش پراخت می‌شود.

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه معلمان مدارس غیردولتی مشمول بیمه اجباری تامین اجباری هستند و نه بیمه اختیاری، اظهار کرد: این مورد جزو وظایف قانونی موسسان است که از ابتدای ورود معلمان نسبت به واریز حق بیمه آنان اقدام کنند در غیراینصورت تخلف کرده‌اند.

قریب افزود: در بیمه اجباری هفت درصد حق بیمه سهم بیمه شده  است که معلم باید بپردازد و ۲۳ درصد مابقی سهم حق بیمه کارفرمایی است و اگر موسسه همه حق بیمه را از خود معلم بگیرد تخلف کرده است.

وی درباره آن دسته از معلمان غیردولتی که بیمه نیستند، گفت: ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور داریم و معلمانی که بیمه نیستند می‌توانند به نزدیکترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنند و رییس شعبه و مسئول بازرسی را در جریان بگذارند.  بر اساس ماده ۴۷ قانون تامین اجتماعی، موسسات را حسابرسی و سوابق معلمان حق التدریسی را احصا می‌کنیم.

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی در برنامه تلویزیونی پرسشگر اظهارکرد: افرادی که شکایت دارند می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند و یا پیام خود را به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰ ارسال و کد پیگیری دریافت کنند البته نزدیکترین راه مراجعه به شعب است و مطمئن باشند بلافاصله بازرسان ما به مدرسه مراجعه خواهند کرد. طبق بخشنامه ۵۳۹ اگر این معلمان مدارک خود را در ارتباط با سوابق گذشته به شعب ارائه کنن،د بررسی می‌کنیم و اگرصحت مدارک‌شان احراز شود نسبت به پیگیری مطالبات آنان اقدام می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها