بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
با توجه به روش‌های جدید کلاهبرداری، برای جلوگیری از افتادن در دام فیشرها، هنگام خرید بلیت و تورهای مسافرتی، استفاده از صفحه کلید مجازی و خرید بلیت از سایت‌های معتبر که دارای ای‌نماد هستند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
تدبیر24»یکی از راه‌های اخاذی و کلاهبرداری، هدایت کاربران اینترنت به سایت‌های جعلی و دریافت اطلاعات حساب بانکی، یا نام کاربری آنهاست. بنابراین گردشگران در هنگام خرید بلیت و انتخاب تورهای مسافرتی در فضای سایبر باید به نکات امنیتی توجه کنند.

به همین دلیل، جواد جهانشیری - رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی - نسبت به تهیه بلیطتهای اینترنتی توسط زائران و گردشگران در سفرهای تابستانه هشدار داده و اظهار می‌کند: شهروندان حتما در خرید بلیت از سایت‌های معتبر که دارای ای‌نماد هستند، اقدام کنند.

جهانشیری درباره سفرهای تابستانی و تهیه انواع بلیت و تورهای زیارتی و سیاحتی می‌گوید: با توجه به سهولت خریدهای اینترنتی و تورهای مسافرتی که در برخی مواقع با قیمت‌های تخفیف خورده و مناسب، شور خرید اینترنتی را در کاربر افزون می‌کند، شهروندان و کاربران هنگام برخورد با پیشنهاداتی مانند تورهای ارزان قیمت، بلیتهای چارتری و ... باید ملاحظاتی را رعایت کرده تا از خرید آسان اینترنتی و تهیه بلیت با قیمت مناسب لذت کافی را ببرند.

به تاکید کارشناسان، باید برای تهیه بلیت اینترنتی از سایت‌های معتبر و پس از احراز هویت و اصالت سایت اقدام کرد؛ قبل از خرید اینترنتی مقررات سایت و قراردادهای آن را حتما مطالعه کرده و نظر مشتریان درج‌شده در ذیل نظرات و پیشنهادات را نیز مرور کنید. همچنین جهت خرید اینترنتی بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و... و. برای سفرهای تابستانه، آدرس دقیق اینترتی سایت را خودتان در آدرس بار مرورگر وارد کنید تا به سمت سایت‌های کلاهبرداری (فیشینگ) هدایت نشوید.

همچنین قبل از خرید بلیت، شماره پرواز بلیت پیشنهادی را از لیست پروازهای فرودگاهی چک کنید. این کار باعث می‌شود تا در دام کلاهبرداران سایبری نیفتید. همچنین حتما دقت کنید هنگام پرداخت بهای بلیت، درگاه بانک مورد نظر از پروتکل امن https  استفاده کرده باشد.

هنگام وارد کردن اطلاعات حساب بانکی، یا نام کاربری و ... از صفحه کلید مجازی استفاده کنید تا در دام فیشرها نیفتید و در نهایت ضمن جدی گرفتن هشدارهای سایبری پلیس، در صورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir گزارش کنید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها