بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
میکائیل محمدی در رابطه با کنسل شدن ناگهانی کنسرت آقایان ناظری اظهار کرد: با وجود این که لغو ناگهانی کنسرت کماکان برای بنده و تمامی همکارانم تعجب برانگیز است اما بنده بر این باور هستم که ممکن است مخالفت گروه هایی باعث از هم پاشیدگی کنسرت باشد. کما این که دادستان قوچان موافق برگزاری این کنسرت بودند
تدبیر24»روز گذشته خبرگزاری ایسنا مصاحبه ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه دادستان قوچان آقای رمضانعلی آذری، مدعی است که تمامی کارگزاران و دست اندرکاران کنسرت شهرام ناظری و پسرش به فکر پر کردن جیب های خود بوده اند و در حقیقت اقدام به هنر فروشی کرده اند. همچنین در خبر ایسنا اعلام شده که اسپانسرهای این کنسرت مجوز رسمی و کتبی از وزارت ارشاد را نداشته اند وهمچنین سالن برپایی کنسرت از شرایط مناسب امنیتی برخوردار نبوده است.

از همین رو میکائیل محمدی، تهیه کننده کنسرت ناظری ها در تشریح جزئیات روز برگزاری کنسرت و لغو آن به خبرنگار دیده بان ایران گفت: کنسرت آقای ناظری تمامی شرایط لازم را دارا بود. در وهله اول قرار بر این بود که این کنسرت در سالن معلم قوچان برگزار شود اما نیروهای انتظامی و اماکن مربوطه به دلیل مسائل ترافیکی و پارکینگی این مکان با برپایی کنسرت در این سالن مخالفت کردند. پس از مخالفت ها درخواست برپایی کنسرت در سالن کارگران قوچان داده شد و پس از گذشت یک ساعت مجوز کتبی جهت برگزاری کنسرت در این سالن از جانب نیروی انتظامی، وزارت ارشاد استان، اماکن مربوطه و دادستان قوچان داده شد و در همین حین، فروش بلیط های مربوط به کنسرت و دعوت از جناب ناظری آغاز شد. 

وی ادامه داد: کمتر از دو روز تا اجرای آقای ناظری باقی مانده بود که بدون ارائه نامه و اظهارات کتبی اش بیان داشتند که به دلیل قدیمی بودن  و عدم امنیت و کیفیت سالن، کنسرت ناظری باید لغو گردد. این گفته ها به صورت کلامی و شفاهی مطرح شد. درست  یک ساعت مانده به برگزاری مراسم کنسرت، در بین راه با بنده تماس گرفته شد که نیروهای امنیتی و انتظامی  با دستور کتبی دادستان محترم که گفتند سالن امنیت ندارد اما هیچ رونوشتی به تهیه کننده، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان و استان داده نشد و این دوستان از مردم قضیه را مطلع شدند درب محل مربوطه را پلمپ و از ورود مردم جلوگیری می کنند. تمامی دست اندرکاران کنسرت به محض رسیدن به مکان برگزاری شروع به رایزنی در خصوص پلمپ ناگهانی سالن کردند که البته نیروهای امنیتی فقط یک پاسخ داشتند: مکان مورد نظر از کیفیت و امنیت لازم برخوردار نیست! 

محمدی در ادامه گفته هایش بیان کرد: نکته قابل توجه این است که اظهارات لازم به صورت کتبی و خطاب به تهیه کنندگان و یا حتی وزارت ارشاد استان جهت لغو کنسرت داده نشده است. این روند تا ساعت نه شب کماکان ادامه داشت تا دکتر حسینی معاون سیاسی و امنیتی خراسان رضوی ، مدیر کل اجتماعی فرهنگی استانداری سید کمال الدین حسینیو مدیر کل سیاسی استانداری خراسان رضوی آقای محفلاتی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سید سعید سلامی و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان حمید ضیایی و معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افشین تحفه گر، سرپرست حوزه موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محسن سمیع و معاون سیاسی و امنیتی شهرستان قوچان آقای یاوری با پیگیری این دوستان این روند تا ساعت یازده شب به طول انجامید و در نهایت توسط معاون فرماندار پلمپ در باز شد ولی متاسفانه آقای ناظری به دلیل فشار روحی توانایی جسمانی خود را از دست دادند و به بیمارستان قوچان منتقل شدند اما آقای حافظ ناظری در سالن حضور یافتند و با مردم صحبت کردند 

 

محمدی در خصوص اظهارات دادستان قوچان که به واسطه خبرگزاری ایسنا منتشر شده است اظهار کرد:  آقای رمضانی گفتند که سالن ظرفیت و امکانات لازم جهت اسکان 2000 نفر را ندارد در صورتی که بنده به عنوان تهیه کننده و اسپانسر این برنامه تنها به  1100 نفر اقدام به فروش بلیط کرده بودیم که از این بین 100 نفر آن ها نیز میهمان بودند. نکته بعدی این است که آقای آذری اظهار کرده بودند تمامی عوامل این کنسرت تنها هدفشان از برپایی این اثر هنری، درآمدزایی و هنر فروشی است که این مطلب کذب است. 

وی همچینین افزود: دادستان قوچان مدعی است که تیم برپایی کنسرت بدون داشتن و ارائه هیچگونه سندی از جانب ارگان مهمی در کشور دست به عمل زده است در صورتی که سند معتبر امکان برگزاری این کنسرت توسط وزارت ارشاد و دادستانی موجود است. (انتهای خبر)

 

اسپانسر برگزاری کنسرت ناظری ها در پاسخ به این مسئله که لغو ناگهانی کنسرت ممکن است به دلیل برخورد برخی تندروها در همین رابطه باشد، تصریح کرد: با وجود این که لغو ناگهانی کنسرت کماکان برای بنده و تمامی همکارانم تعجب برانگیز است اما بنده بر این باور هستم که ممکن است مخالفت گروه هایی باعث از هم پاشیدگی کنسرت باشد. کما این که دادستان قوچان موافق برگزاری این کنسرت بودند.

میکائیل محمدی دررابطه با بیانیه علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، که به آقایان ناظری و تمامی اسپانسرهای این برنامه توصیه کرده اند که از جانب قانون اقدام به پیگیری این موضوع داشته باشند خاطرنشان کرد: این مسئله نیاز به پیگیری دارد و خواسته بنده و تمامی همکارانم رسیدگی به اجرای کنسرتی است که مجوز کتبی برای برپایی آن داده شده بود.

وی در خصوص بلیط های به فروش رفته افزود: تمام پول و هزینه های صرف شده جهت خرید بلیط این کنسرت به صاحبان آنها عودت داده شد.

محمدی با اشاره به این که حال عمومی استاد ناظری خوب است گفت: آقای ناظری قول برپایی کنسرت دیگری در خراسان رضوی  را به ما داده اند و ان شالله در ده روز آینده شهر و تاریخ آن معلوم خواهد شد. 

وی در پایان افزود: نکته حائز اهمیت این است که  چرا مسئولین امر با تکیه بر گفته های کلامی خود اقدام به لغو کنسرت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان ایران؛ میکائیل محمدی تهیه کننده این کنسرت در رزومه کاری خود در استان خراسان رضوی خصوصا شهرستان قوچان اجراهای نظیر همایون شجریان، استاد کیهان کلهر و علی زند وکیلی را داشته و رضایت بخش بوده است. 

photo_2017-07-30_19-23-40

 

 

photo_2017-07-30_09-52-19

برچسب ها: تدبیر24 ، هنر فروشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها