بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
مدیرکل پیش بینی هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و کاهش دما در حداقل 25 استان کشور هشدار داد.
به گزارش تدبیر24، مهندس عبدالرضا امیدوار شهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که سامانه بارشی که هم‌اکنون در نیمه غربی و خصوصا جنوب غرب فعال است در روزهای پنجشنبه و جمعه بتدریج مناطق مرکزی و شرقی کشور را در بر می‌گیرد، افزود: این سامانه از بعد از ظهر شنبه از نیمه شرقی کشور خارج شده که پیامد آن بارش برف و باران، وزش باد و سپس کاهش دما و در نواحی جنوبی با رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس در روز پنجشنبه برای استان‌های گیلان، ‌مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان چهار محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، هرمزگان و بتدریج سیستان و بلوچستان بارش برف و باران، وزش باد، و سپس کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: همچنین در روز جمعه نیز این شرایط برای استانهای هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، خراسان رضوی، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شرق اصفهان و در روز شنبه نیز برای استانهای سیستان و بلوچستان،‌خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و با شدت کمتر مازندران انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش در روزهای پنجشنبه و جمعه استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و همچنین جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بیش از سایر نقاط پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: بر این اساس آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان‌ها انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: در روز پنجشنبه آسمان تهران ابری، در بعضی ساعات با بارش باران در ارتفاعات، بارش برف، گاهی وزش باد پیش بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با سه درجه کاهش به 3 و 9 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده در اواخر وقت کاهش ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما به یک و 8 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه استان اردبیل و آذربایجان شرقی با حداقل دمای 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و هرمزگان با حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهد بود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها