بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
وبسایت رسمی برنامه نود - ایستگاهی زن استقلال چه کسی است؟ پیش از این سه گزینه برای این سوال وجود داشت. کاوه رضایی، امید ابراهیمی و جپاروف. بعد از جدایی کاوه و مصدومیت امید اما فقط یک گزینه برای این جواب باقی مانده است.
تدبیر24»جپاروف در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هم بعد از ورود به زمین تمام ضربات ایستگاهی استقلال را زد. ضرباتی که البته چندان زهردار نشدند و موقعیت خطرناکی برای استقلال به وجود نیاوردند. این بازیکن ازبکستانی بعد از ورود به زمین سه ضربه ایستگاهی ناموفق و یک کرنر آبی‌ها از سمت راست را زد تا مشخص شود که این وظیفه در تیم منصوریان حداقل تا زمان بازگشت امید ابراهیمی با شماره ۲۰ است.

قبل از حضور جپاروف، استقلال صاحب ۴ ضربه ایستگاهی شد که دو ضربه را شجاعیان زد و دو ضربه را خسرو حیدری. جالب است که استقلال از دقیقه ۶۰ و با حضور جپاروف صاحب سه ضربه ایستگاهی شد و در یک ساعت قبل از حضور او هم ۴ ضربه ایستگاهی بدست آوردند که نشان از تغییر ریتم بازی استقلال با حضور جپاروف دارد. استقلال تیمی است که تکیه زیادی روی ضربات ایستگاهی دارد و ضربات دقیق امید ابراهیمی بارها در فصل گذشته این تیم را از بحران نجات داد و جپاروف هم باید بیشتر روی ضربات ایستگاهی‌اش کار کند تا جای خالی ابراهیمی را پر کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایستگاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها