بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
نماینده ارامنه جنوب:‌
نماینده ارامنه جنوب در مجلس گفت: به نظر می‌رسد بحث سهم خواهی در انتخاب اعضای کابینه مطرح نیست و اظهارنظرها بیشتر رایزنی و نوعی مشاوره به رئیس‌جمهور است.

تدبیر24»ژرژیک آبرامیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اختیارات رئیس‌جمهور در انتخاب کابینه به طور صریح در قانون پیش‌بینی شده است، گفت: قانون تمام ابعاد این قضیه را در نظر گرفته و توضیح داده شده که رئیس‌جمهور باید اعضای کابینه خود را انتخاب و به مردم معرفی کند.

وی افزود: اینکه برخی صحبت از سهم خواهی دارند، بنده اینگونه نمی دانم و معتقدم اینها بیشتر رایزنی هایی است که انجام می شود و به نوعی مشاوره و ارائه نظر به رئیس‌جمهور است.

نماینده ارامنه جنوب در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: بنابراین به طور قانونی رئیس‌جمهور این اختیار را دارد که افراد مورد نظر خود در کابینه را در هر شرایطی انتخاب و معرفی کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مورد وزیر پیشنهادی دادگستری هم اینگونه اظهار نظر کرد که قوه‌قضائیه ساختار خاص خود را دارد و وزیر دادگستری هم در این ساختار وظایفی را انجام می دهد. بنابراین مسئله خاصی وجود ندارد و هر فرد توانمندی که برای تصدی این وزارتخانه معرفی شود از مجلس رای اعتماد می گیرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کابینه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها