بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
رضازاده:
مدیر کل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه جلسه انتخاب یک دبیر کل از احزاب استانی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در جلسه برگزار نشد، گفت: احزاب از این فرصتی که قانون برای آنها فراهم کرده استفاده کنند.
تدبیر24»محمدامین رضازاده در جلسه انتخاب یک دبیر کل از احزاب استانی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب که قرار بود امروز صبح در وزارت کشور برگزار شود، اظهار کرد: طبق قانون جدید فعالیت گروه‎ ها و احزاب سیاسی یک نفر از دبیران کل احزاب استانی و یک نفر از دبیران کل احزاب ملی به عضویت کمیسیون ماده 10 احزاب در می‌آیند.

وی در ادامه افزود: طبق قانون باید در این زمینه دستورالعملی تهیه می شد که وزارت کشور آن را تهیه و ابلاغ کرد و از طرق مختلف از جمله روزنامه های کثیرالانتشار، اطلاع رسانی در پرتال وزارت کشور، ارسال پیامک و مصاحبه مختلف از دبیران کل احزاب برای حضور در این جلسه دعوت کرد.

رضازاده خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام نامزدهای انتخابات دبیران کل احزاب،‌ هیات نظارتی با حضور خانم مافی از مجلس شورای اسلامی،‌ آقای رنجبر نماینده رئیس قوه قضائیه در کمیسیون ماده 10 و بنده برای نظارت در اجرای این انتخابات،‌ انتخاب شدیم.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر برگزار نشد، اظهار کرد: براساس مصوبه‌ای که داشتیم این جلسه با حضور دو سوم اعضا به حد نصاب می‌رسید که این حد نصاب به دست نیامد و جلسه بعدی در تاریخ 26 مرداد با حضور هر تعدادی از دبیران کل برگزار خواهد شد، البته فردا هم این جلسه با حضور دبیران کل احزاب ملی تشکیل می‌شود و اگر جلسه فردا هم به حد نصاب نرسد،‌ جلسه بعدی در همان تاریخ 26 مرداد برگزار خواهد شد. بنا بود از ساعت 8 تا 9 منتظر حضور دبیران کل احزاب استانی باشیم ولی چون این حد نصاب به دست نیامد جلسه امروز را پایان می‌دهیم.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور در پایان با بیان اینکه احزاب باید قدر فرصتی که قانون برای آنها فراهم کرده را بدانند، گفت: احزاب باید در این انتخابات حضور یابند و فرد مناسبی را که منتقل کننده دیدگاه‌های آنها باشد را برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، احزاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها