بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی از تقابل این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی 2018 گفت.
تدبیر24» دو تیم کره جنوبی و ایران در حالی باید چندی دیگر در سئول برابر هم به میدان بروند، که شرایط برای میزبان اصلا خوب نیست. فوتبال کره جنوبی برای رسیدن به نهمین صعود پی در پی به جام جهانی با یک بحران روبرو شده است. اخراج اولی اشتلیکه از این تیم و جانشینی شین تائه یونگ یکی از پیامدهای این بحران بوده است.

پارک جی سونگ بازیکن تیم ملی کره جنوبی که مردم ایران به سبب گلهایش در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ به ایران خاطره خوبی از او ندارند درباره این بازی حساس گفت: شانس صعود کره به جام جهانی ۵۰ درصد است. باید با این حقیقت کنار امد. دو بازی بسیار سخت در انتظار ما است که باید چهار امتیاز از ان به دست بیاوریم. می توانیم با برد برابر ایران و تساوی برابر ازبکستان به این مهم برسیم و به عنوان تیم دوم راهی جام جهانی شویم.

او ادامه داد: بازی با ایران بسیار سخت است. ایران تیم قدرتمندی است که شرایط را سخت می کند ولی بازی در سئول برگزار می شود و علاوه بر آن انگیزه بازیکنان کره هم بیشتر است چون صعود ایران به جام جهانی قطعی شده است. برای این دیدار محکوم به برد هستیم و باید بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

کره جنوبی از سال ۱۹۹۷ نتوانسته است در خاک ازبکستان برنده شود و به همین خاطر در روز آخر بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. این در حالی است که سون هیونگ مین بهترین گلزن کره ای ها نیز این روزها مصدوم است تا شرایط برای کره وخیم تر از قبل نیز شود.

کره جنوبی در ۹ دوره قبلی توانسته جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد ولی این بار رقابت سختی با ازبکستان برای صعود دارد. شکست برابر قطر باعث شد تا کره ای ها اکنون کار سختی برای رسیدن به جام جهانی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها