بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
رئیس قوه قضاییه:
رئیس قوه قضاییه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم گفت: مشارکت بیش از 40 میلیونی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمهوریت نظام را به رخ جهانیان کشید.
تدبیر24»آیت الله صادق آملی لاریجانی روز شنبه در مراسم تحلیف افزود: امروز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم دشمنی ها با حضور مردم در صحنه به حیات مقتدرانه خود ادامه می دهند و براساس اصل ششم قانون اساسی مستقیم و غیر مستقیم با اتکا به آرای عمومی، مسئولان در منصب قدرت قرار می گیرند.
وی اظهار کرد نظام جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر آموزه های دینی، باوجود تهدیدات فراوان از سوی استکبار جهانی ، جمهوری اسلامی ایران توانستته مظهر آزادی و مردم سالاری دینی در جهان باشد.
وی افزود:بنیادی ترین اصل نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی نیز به آن تاکید شده است، نگاه توحیدی است، اساس این نظام ایمان به خدا و تسلیم در برابر امر خداست.
آیت الله آملی لاریجانی گفت: نظام توحیدی می گوید عزت را فقط در عزت را فقط باید در اطاعت از خدا جست و هدف از حکومت رشد انسان در مسیر خداست.
مراسم تحلیف سید حسن روحانی، دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 100 هیات خارجی شامل هشت رئیس جمهوری، 19رئیس مجلس، 9 معاون رئیس جمهوری و نخست وزیر، هفت معاون رئیس مجلس، 11وزیر امورخارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
در این مراسم همچنین 12 معاون وزیر امور خارجه، 6 رئیس گروه دوستی - پارلمانی و دو رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها و همچنین «موکیشا کیتو» دبیرکل دبیرخانه کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد حضور دارند.
160 خبرنگار خارجی و 200 خبرنگار داخلی مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری ایران را پوشش می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها