بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
علی اعطا در گفتگو با تدبیر24 :
اینکه اجماعی برای فردی خاص اتفاق افتاده و مشخصا یک تعداد رای برای فردی تعیین شده باشد، خیر همچین چیزی نیست و بر همین اساس طی مدت فردا و پس فردا بعد از ارائه برنامه توسط کاندیدا، رای گیری انجام خواهد شد.

تدبیر24»علی اعطا عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این خبر که انتخاب شهردار پس از ارائه برنامه ها صورت خواهد گرفت به خبرنگار تدبیر24 گفت : این طبیعی است که نظر برخی از اعضا بر فرد خاصی باشد و حتی صحبت هایی هم در این باره صورت گرفته باشد ولی اینکه اجماعی برای فردی خاص اتفاق افتاده و مشخصا یک تعداد رای برای فردی تعیین شده باشد، خیر همچین چیزی نیست و بر همین اساس طی مدت فردا و پس فردا بعد از ارائه برنامه توسط کاندیدا، رای گیری انجام خواهد شد.

این عضو شورای شهر در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه انتخاب شهردار برنامه محور خواهد بود یا شخص محور، توضیح داد : نکته ای که می بایست بدان توجه کرد آن است که شهرداری تهران دارای برنامه ای مصوب پنج ساله است و برنامه های پیشنهادی کاندیدا طبیعتا نمی تواند خارج از این چارچوب ها باشد و در نتیجه ممکن است برنامه ها تفاوت بنیادی با یکدیگر نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از آنجایی که الویت های کاندیدا در برنامه ها مختلف است و شاهد تفاوت در این سطح در برنامه ها خواهیم بود، تشریح کرد : اینکه اگر برنامه ملاک عمل باشه خیلی از کارشناسان هستند که ممکن است سابقه مدیریتی چندانی نداشته ولی توانایی تنظیم و ارائه بهترین برنامه داشته باشند فلذا این موضوع صرفا به تنهایی یک ملاک برای تصمیم گیری نخواهد بود و توانایی های فرد، تجارب و حوزه های کاری گذشته ایشان نیز قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها