بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۶۷۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
منتقدین‌ راجع به صندوق ذخیره فرهنگیان بدانند این صندوق بنگاه اقتصادی بوده که فعالیت‌های آن اکنون تحت بررسی مجلس قرار دارد و پس از تکمیل شرایط تحقیق‌ و تفحص نتایج آن مشخص شده و قطعاً با متخلفان‌ برخورد جدی خواهد شد.
تدبیر24»سید محمد بطحایی ، در خصوص برنامه‌های در نظرگرفته شده برای آموزش و پرورش در مسند‌ وزارت در دولت دوازدهم گفت: برنامه در نظر گرفته شده در نسخه‌ای به رئیس جمهور داده شده و به مجلس ارائه خواهدشد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این گزینه وزارت آموزش و پرورش افزود: مسائل متعددی‌ در این برنامه مورد توجه قرارگرفته و در دو محور تمرکز بیشتری داریم که شامل کیفیت‌بخشی به مسائل آموزش و پرورش و مدیریت آن بر اساس اسناد بالا دستی همچون سند تحول بنیادین است.نسخه‌ای برای این اهداف در نظر گرفته شده که در تمامی جوانب اداره آموزش و پرورش لحاظ خواهد شد.

 بطحایی همچنین در خصوص وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان گفت : منتقدین‌ راجع به صندوق ذخیره فرهنگیان بدانند این صندوق بنگاه اقتصادی بوده که فعالیت‌های آن اکنون تحت بررسی مجلس قرار دارد و پس از تکمیل شرایط تحقیق‌ و تفحص نتایج آن مشخص شده و قطعاً با متخلفان‌ برخورد جدی خواهد شد.

معاون سابق پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد : معمولاً در بنگاه‌های اقتصادی با کوچک‌ترین غفلتی‌ اختلاف حساب‌هایی ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز یکی از این بنگاه‌ها محسوب شده، بنابراین فقط بررسی‌های مجلس می‌تواند متخلفان اصلی را شناسایی کند.

این مشاور سابق وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به معرفی شدن به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت : مسئله رأی اعتماد اختیار قانونی نمایندگان مجلس بوده که بهترین گزینه را برای تصدی‌ بزرگترین وزارتخانه‌ کشور داشته باشند و من در هفته آینده با آمادگی کامل برای پاسخگویی و انتقادات نمایندگان مجلس حاضر شوم و نهایت سعی را برای بهبود روند آموزش و پرورش به کار خواهم گرفت.

پس از معرفی بطحایی بخش های مختلفی از بدنه آموزش و پرورش و انجمن های فرهنگیان، حمایت خود را از وزارت ایشان اعلام و درخواست جدی خود را برای سامان بخشی و رفع معضلات ریشه ای این وزارتخانه اعلام داشتند. در همین رابطه محمد خرم، قائم مقام دبیر کل مجمع فرهنگیان با اشاره به شناختی 15 ساله از وی، از ایشان به عنوان فردی متدین، پاکدست، منظم، خوش فکر،معتدل،باهوش، برنامه ریز و ثابت قدم یاد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
انتخاب خوب دکتر روحانی... جناب آقای بطحایی
از طرف جامعه فرهنگیان
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
جناب آقای بطحائی از سرمایه های قدیمی آموزش و پرورش است و درود به روحانی عزیز بابت این انتخاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
این آقا ( بطحایی ) معاون مالی دوران فانی در اولین گردهمایی معاون مالی ادارات کل استانها فرموده بود : من ... نیستم که راه بیافتم و برای شما از اینور و اونور ب....
حالا برنامه ایشون برای تعلیم و تربیت هر چه باشد آخرش معلومه !

خیلی متاسفم برای روحانی که مثل همه دولتهای قبلی هیچ تغییری در سیاستهای تربیتی اتخاذ نفرمودند !!

من چند از چند سال پیش به این نتیجه رسیده ام تنها کسانی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش می شوند که برای تعلیم و تربیت کشور هیچ برنامه ای نداشته باشند و بسیار منفعلانه عمل کنند و در واقع هر روز بدتر از دیروز را برای تعلیم و تربیت رقم بزنند و از قضا تنها هدفی که در آن توفیق داشته اند همین هدف بوده !!

و این موفقیت هم خودش امیدی است برای دولت ناتدبیر و نا امید !!!!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها