بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: صحبت کردن من در مورد محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از همراهی تیم ملی فوتبال، دردی دوا نمی کند.
تدبیر24»علی دایی پنج شنبه شب پس از برتری تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی ما شروع خوبی داشتیم و حتی می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. نیمه دوم نیز برتری ما ادامه داشت و توانستیم با دو گل از حریف جلو بیفتیتم.

وی افزود: در طول مسابقه، به خوبی توانستیم بازی را اداره کنیم و در نهایت با سه امتیاز بازی را ترک کنیم ولی تاسف می خورم که چرا در جریان بازی به راحتی موقعیت های خود را از دست می دهیم در حالیکه نباید اینگونه باشد. باید روی این موضوع به خوبی کار و این مشکل را برطرف کنیم.

دایی تاکید کرد: با وجود این برد ولی هنوز آن تیمی که مدنظر من است نشده ایم چون نیاز هست که برخی مشکلات را در طول تمرین برطرف کنیم و به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. من به این تیم و بازیکنان آن ایمان کامل دارم و شک نکیند روز به روز بهتر می شویم و شرایط بهتری را در جدول رده بندی تجربه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران تصری کرد: این پیروزی به این سادگی به دست نیامد و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و بر این اساس وارد میدان شدیم.

دایی تصریح کرد: خوشبختانه دستورات تاکتیکی که به بازیکنان در طول تمرینات و برای این بازی گفته بودیم به خوبی در زمین مسابقه پیاده سازی شد.

وی در خصوص اعتراضاتش به داوری نیز گفت: در یک صحنه ترابی بازیکن ما از داور اخطار گرفت ولی قبل از آن موسی کولی بالی بازیکن حریف در محوطه جریمه خطای هند کرده بود ولی داور پنالتی نگرفت. این صحنه ها ما را آزار داد ولی من سعی کردم نیمکت را آرام کنم در حالیکه اعضای نیمکت تیم حریف دائم در حال اعتراض به تیم داوری بودند و کسی به آنها تذکر و اعتراض نمی کرد. سرپرست تیم استقلال خوزستان کارهایی در طول بازی می کرد که من در طول عمر فوتبالی خود آنها را ندیده بودم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از همرامی تیم ملی فوتبال نیز گفت: صحبت من دردی را دوا نمی کند و در این زمینه مسئولان باید پاسخگوی این سئوال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و سایپای تهران امشب به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم تهرانی به پایان رسید تا استقلال خوزستان اولین شکست خود در لیگ برتر فصل جاری را تجربه کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها