بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ادامه روند کاهش دما و بارش در نوار شمالی کشور خبر داد.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت آب و هوای کشور در دو روز آینده گفت: امروز درنوار شمالی کشور شاهد تداوم کاهش دما هستیم. در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات شمال سمنان، ارتفاعات شمال تهران و مناطقی از گیلان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش‌ها دراستان گلستان، مناطقی از مازندران و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شمال سمنان شدت بیشتری دارد و دریای خزر مواج خواهد بود. از اواخر وقت امروز نیز ازناپایداری دراین مناطق کاسته می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رشد ابر و بارش پراکنده در بعد از ظهر روز شنبه (۲۱ مردادماه) برای استان‌های مازندران، گیلان و ارتفاعات البرزمرکزی،اظهارکرد: این وضعیت روز یکشنبه ( ۲۲ مردادماه) درمناطقی ازشمال غرب، ارتفاعات البرز غربی، شرق هرمزگان وجنوب سیستان وبلوچستان نیز رخ می‌دهد همچنین طی سه روز آینده درارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در ساعات بعدازظهر، رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظارنیست.

به گفته وظیفه در سه روز آینده برای نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود همچنین امروز و روز شنبه دربرخی مناطق به ویژه زابل  باعث بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی دو روز آینده استان تهران نیز گفت: آسمان این استان در روز شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد و دربعدازظهر قسمتی ابری خواهد بود. بیشینه دما در این روز ۳۵ درجه و کمینه آن ۲۴ درجه پیش‌بینی می‌شود. در روز یکشنبه آسمان تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در بعدازظهر ساکنان این استان شاهد افزایش ابر و وزش باد هستند. دمای هوا در سردترین ساعت به ۲۵ درجه و در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب ها: تدبیر24 ، بارش باران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها