بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر بهداشت با رنج مردم محروم آشناست، گفت خوشحالیم که نام وزیر بهداشت دوباره در لیست کابینه دوازدهم مطرح شده است.
تدبیر24»حسینعلی شهریاری با تاکید بر این که طرح تحول سلامت در دولت یازدهم به ثمر رسید، تصریح کرد: با توجه به ارتقای نظام سلامت در دولت اول دکتر روحانی، نگران بودیم که فرد دیگری غیر از دکتر هاشمی که احاطه کاملی به حوزه بهداشت و درمان و به طور مشخص طرح تحول سلامت دارد، به تصدی گری وزارت بهداشت انتخاب شود، اما خوشحالیم که نام وزیر بهداشت دوباره در لیست کابینه دوازدهم مطرح شده است.

وی با اشاره به این که پس از اجرای طرح تحول سلامت بیماران دغدغه پرداخت هزینه‌های دارو و درمان را ندارند، افرود: دکتر هاشمی از جمله وزرایی است که در طی اجرای طرح تحول سلامت بارها به مناطق مختلف کشور به خصوص نقاط کم برخوردار کشور سفر کرد و از نزدیک با درد و رنج و کمبودهای مردم در حوزه بهداشت و درمان آشنا شد.

وی اظهار داشت: پس از این سفرها شاهد ارتقای نظام سلامت در شهرها، روستاها و دسترسی آن ها به مراکز بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت، پزشک متخصص و تمام امکانات بهداشتی و درمانی بودیم که حاصلش کسب رضایتمندی مردم در بخش بهداشت و درمان بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان این مطلب که هنوز بسیاری از فازهای طرح تحول سلامت به دلایل متعددی اجرا نشده و نیازمند همکاری دولت است، عنوان کرد:  یکی از عمده دلایلی که باعث شد این طرح در میانه راه با کمبود شدید منابع مالی مواجه شود، نبود منابع پایدار بود که امیدواریم در دولت دوازدهم همکاری های بین بخشی تقویت شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها