بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
همه شوهرها فوق‌العاده نیستند ولی اگر همسر شما این ۱۷ ویژگی را دارد، باید بدانید که زن بسیار خوش‌شانسی هستید.

تدبیر24»به گزارش جام جم آنلاین، در دنیای پرمشغله امروز آدم‌ ها به سادگی نزدیکان و عزیزانشان را فراموش می‌کنند. شما هم ممکن است خیلی ساده خوبی‌ها و ارزش‌های شوهرتان که مدام در کنارتان است را دست‌کم بگیرید. البته همه شوهرها فوق‌العاده نیستند ولی اگر همسر شما این ۱۷ ویژگی را دارد، باید بدانید که زن بسیار خوش‌شانسی هستید.

افتخار می کند که شوهر شماست

از اینکه همسر شما است خیلی خوشحال است. از میان همه نقش‌هایی که در زندگی‌ اش دارد، نقش مورد علاقه‌اش همسر شما بودن است.

خیانت نمی کند

وفادار است.حتی با اینکه ممکن است، گاهی وسوسه شود ولی بخاطر ارزشی که برای شما و تعهدی که به رابطه‌تان دارد، هیچ وقت به شما خیانت نمی‌کند.

آرزوهای شما را می داند

از اهداف و آرزوهایتان حمایت می‌کند.او باور دارد که شما می‌توانید به اهدافتان برسید و برای رسیدن شما به اهداف تان فداکاری می‌کند.

صدای خنده های شما را دوست دارد

عاشق خنده‌هایتان است. شنیدن خنده‌هایتان او را غرق در لذت می‌کند چون خیلی دوست دارد که همیشه شما را شاد و خندان ببیند. هر کاری از دستش بربیاید برای خندیدن شما انجام می‌دهد.

در کارهای خانه شما را همراهی می کند

ظرف‌ها را می‌شوید. او در کارهای خانه به شما کمک می‌کند چون می‌داند باید در همه کاری با هم همکاری داشته باشید.

فیلم های پورن نمی بیند

به دنبال پورنوگرافی نیست. همسر شما می‌داند که پورنوگرافی این قدرت را دارد که رابطه شما را خراب کند به همین دلیل هیچوقت به دنبال آن نیست.

به علایق شما اهمیت می دهد

فیلم مورد علاقه شما را نگاه می‌کند. با اینکه ممکن است از آن فیلم خوشش نیاید ولی گاهی اوقات بخاطر شما فداکاری می‌کند.

الویت اصلی اش شما هستید

به شما اولویت می‌دهد. برای او شما قبل از بچه‌ها و کارش هستید. برای او همسرش اولویت اول زندگی‌اش است. نظر شما را می‌پرسد. نظرات و افکار شما برای او مهم است. به همین دلیل همیشه در تصمیم‌گیری‌ هایش از نظرات شما استفاده می‌کند. به بیان دیگر به شما احترام می‌گذارد. برای شما بعنوان یک فرد ارزش زیادی قائل است و برخوردی محترمانه با شما دارد.

اوقات فراغت خود را با شما سپری می کند

با شما وقت می‌گذراند. شما فرد موردعلاقه او برای وقت‌گذراندن هستید و به همین دلیل دوست دارد تا جایی که می‌تواند زمانش را با شما سپری کند.

روزهای زندگی را برای شما بهاری نگه می دارد

شما را برای قرار ملاقات‌هایی عاشقانه بیرون می‌برد. حتی با اینکه ازدواج کرده‌اید ولی نمی‌گذارد عشق و رفتارهای عاشقانه از زندگی‌تان محو شود.

ضعف‌های شما را می‌پذیرد

شما را همانطور که هستید، پذیرفته است. او می‌فهمد که شما کامل نیستید و هیچ مشکلی با این مسئله ندارد. چرا که می داند خودش هم ضعف هایی دارد. او هیچگاه ضعف های شما را به رخ نمی کشد.

عذرخواهی می‌کند

عذرخواهی اساس بازسازی زندگی اش است. همچنین می‌داند که او هم کامل نیست و مسئولیت اشتباهاتش را می‌پذیرد.

امنیت ذهنی شما برایش مهم است

از شما محافظت می‌کند. هر اتفاقی هم که بیفتد برای مراقبت از شما همیشه آماده است و حواسش هست که امنیت ذهنی، جسمی و احساسی داشته باشید.

او بهترین دوست شماست

او نه تنها همسر شما بلکه بهترین دوست تان است و خود را رقیب شما نمی داند. همچنین کمک تان می‌کند بهترین زن و همسر دنیا باشید. شما می‌خواهید برای او بهترینِ خودتان باشید و او برای این هدف به شما کمک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها