بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
نماینده بستان‌آباد:
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر این‌که طرح تحول سلامت، حوزه بهداشت و درمان را متحول کرد و به همین دلیل به دکتر هاشمی رای مثبت خواهم داد، گفت: برای ارتقای نظام سلامت و پیشبرد اهداف دکتر هاشمی در طرح تحول سلامت، وزارت رفاه باید بیش از گذشته وزیر بهداشت را یاری کند تا خللی در مسیر نظام سلامت ایجاد نشود.
تدبیر24»محمد وحدتی هلان اظهار داشت: تاثیر اقدامات دکتر هاشمی به وضوح در بخش بهداشت و درمان قابل مشاهده است و ما برای معرفی دکتر هاشمی از سوی دکتر روحانی به عنوان کاندیدای وزارت بهداشت لحظه شماری می کردیم و در عین حال درخواست مان از وزیر بهداشت این بود که مسئولیت چهار ساله دوم وزارت بهداشت را به عنوان مجری طرح تحول سلامت بپذیرد تا مردم همچنان با آسودگی خاطر خدمات درمانی دریافت کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس در مورد ارزیابی خود از کابینه دوازدهم بیان کرد: نظر مجلس این بود که نیروهای جوان، پرکار و همچنین آگاه به مشکلات جامعه در کابینه حضور پیدا کرده و برنامه های خود را در جهت رفع مشکلات کشور به مرحله اجرا درآورند. فکر می کنم 50 درصد از انتظارات مجلس محقق شده است و در مورد 50 درصد باقیمانده نیز نگاه دقیقی به برنامه های وزرای پیشنهادی خواهیم داشت و هر کدام برنامه های جامع و کامل تری در جهت رفع معضل بیکاری و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند، نظر مثبت مجلس را جلب خواهند کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که ممکن است وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس رای اعتماد نگیرند، خاطرنشان کرد: همان طور که اشاره کردم، این موضوع بستگی به برنامه های ارائه شده از سوی وزرای پیشنهادی دارد. اگر نکات چشمگیر و قابل تاملی در برنامه باشد که مجلس را قانع و مشکلات جامعه را حل کند، به طور قطع مجلس به وی رای اعتماد خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها