بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از انجام 315 بازرسی مبارزه با کالای قاچاق طی چهار ماهه امسال در استان خبر داد.

تدبیر24»محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: فعل و انفعالات و تحرکات غیرقانونی و پنهانی که سازماندهی شده هستند و به دور از نظارت مجری قانون انجام می‌شود را قاچاق می‌گویند. در همین راستا و برای مبارزه با کالای قاچاق، اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر، اکیپ‌هایی را برگزار می‌کند که واحدهای صنفی و غیرصنفی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به آمار مبارزه با کالای قاچاق در استان گفت: طی چهار ماهه سال جاری تاکنون 315 بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همچنین طی این بازرسی‌ها 59 پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی آنها 540 میلیون ریال بوده است. این آمارها نسبت به سال گذشته صد درصد رشد در کشف قاچاق را نشان می‌دهد.

رحیمی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

برچسب ها: تدبیر24 ، کشف قاچاق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها