بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
وزیر پیشنهادی کشور:
وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه اگر مقدور باشد در دولت دوازدهم بنا بر استفاده از زنان را داریم، درباره احتمال معرفی استاندار زن اظهار کرد: چنانچه پس از بررسی‌ها به فردی رسیدیم که حائز ویژگی‌های لازم بود حتما او را به عنوان استاندار معرفی خواهیم کرد.
تدبیر24»عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارزیابی از عملکرد چهار ساله خودبا بیان اینکه به لطف خدا در حوزه امنیت طی چهار سال اخیر واقعا مشکلی نداشتیم، اظهار کرد: در ۴ سال اخیر توانستیم ۵ انتخابات را در دو مرحله به خوبی برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد وزارت کشور در حوزه احزاب و تشکلهای سیاسی گفت: در حال حاضر با توجه به عملکرد این وزارتخانه هیچ حزبی پشت در منتظر صدور مجوز نیست.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در بخش آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور توانسته است با هدایت‌های مقام معظم رهبری سازمان اجتماعی را ایجاد و مسائل مربوطه را اولویت بندی کند. همچنین در حوزه اقتصادی با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات اصلی این وزارتخانه محسوب می شود، من به عنوان معین سه استان فعالیت‌هایی دراین زمینه انجام داده‌ام.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه همه دولت به صورت یک تیم واحد کار کرده و ۴ سال به خیر گذرانده‌اند، در خصوص برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان مجلس برای اخذ رای اعتماد اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار شده است و طی این جلسات به پرسش‌های مختلف نمایندگان پاسخ داده‌ام. نتیجه رای نمایندگان نیز هرچه باشد من تسلیم آن خواهم بود.

به گزارش ایسنا، وزیر پیشنهادی کشور با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های خود برای دولت دوازدهم گفت: موضوع سیاست داخلی یکی از موضوعات مهم در دولت دوازدهم خواهد بود. نشاط سیاسی، مشارکت بالای مردم و همچنین برگزاری انتخابات‌های سالم و انسجام و هماهنگی در دستگاه‌های مختلف از جمله اولویت‌های من خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت تامین امنیت کشور خاطر نشان کرد: امنیت در شرایط کنونی موضوع بسیار مهمی محسوب می شود که باید در دولت بعدی نیز به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرار بگیرد.

رحمانی فضلی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تاکید رئیس‌جمهوری بر لزوم استفاده از زنان در مدیریت کشور و برنامه‌های وزارت کشور در این زمینه اظهار کرد: در دولت یازدهم توفیق استفاده از خدمات بانوان در وزارت کشور را نداشتیم اما ان‌شاءالله اگر مقدور باشد در دولت دوازدهم بنا دارم که از ظرفیت زنان بیشتر استفاده کنم.

وزیر کشور در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان حضور زنان به عنوان استاندار وجود دارد، گفت: باید بررسی‌های لازم انجام شود و شرایط پیچیده مربوط به استانداران مورد توجه قرار بگیرد. چنانچه پس از بررسی‌ها به فردی رسیدیم که حائز ویژگی‌های لازم بود حتما او را به عنوان استاندار معرفی خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها