بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
اعضای شورای شهر تهران در مورد تغییر نام خیابان و فلکه‌ای در تهران با یکدیگر بحث کردند.
تدبیر24»در جلسه امروز شورای شهر تهران بحث تغییر نام فلکه اطلاعات در منطقه شرق تهران مورد مناقشه قرار گرفت به گونه‌ای که مجتبی شاکری رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران خواستار تغییر نام فلکه اطلاعات به نام یکی از شهدای اطلاعات شد که این مسئله مورد انتقاد محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی قرار گرفت و گفت: فلکه اطلاعات و خیابان شورا که تغییر نامش جزء پیشنهادات کمیته نامگذاری است، در منطقه شرق تهران بسیار معروف هستند و نباید به این سادگی تغییر نام آنها تصویب شود.

وی با بیان اینکه من چندی پیش تغییر نام فلکه اول تا سوم تهرانپارس را نیز مورد انتقاد قرار دادم و بنا به گفته چمران قرار بود این تغییر نام مسکوت بماند و ابلاغ نشود، تصریح کرد: اما شاهد بودیم که این تغییر نام فلکه‌های اول تا سوم به نام سجادیه، جانبازان و قمر بنی هاشم ابلاغ شده و حتی تابلوهایش نیز تغییر کرده و این در حالیست که مردم منطقه تهرانپارس از این تغییر نام گلایه دارند.

سالاری با بیان اینکه در اولین جلسه نامگذاری شورای شهر پنجم نام این فلکه‌ها را عوض می‌کنیم گفت: چرا برخی اعضاء منویات خود را در مورد تغییر نام‌ها دخالت می‌دهند؛ این در حالیست که فلکه لوزی، چایچی و اطلاعات و همچنین خیابان شورا جزء هویت شرق تهران است.

مجتبی شاکری نیز در واکنش به سخنان سالاری گفت: مسئله اینجاست که شما فکر می‌کنید که در منطقه شرق تهران رأی دارید و شما اگر بچه تهرانپارس هستید من نیز بچه شرق تهران هستم و شما نسبت به این مصوبه پس از ابلاغ گلایه کردید و حالا که پلاک‌ها نصب شده یادتان افتاده است که آن را تغییر دهید.

وی با بیان اینکه هر مصوبه‌ای در شورای شهر رأی گیری می‌شود و نباید اینگونه رفتار کنید گفت: در مورد سرانجام نامگذاری خیابانی به نام مریم میرزاخانی نیز باید بگویم که پدر این دانشمند اعلام کرده که فرزندش در زمان حیات نیز از نهادن نامش بر ساختمان معبر و خیابان خودداری می‌کرده و مایل نبوده که این اتفاق بیفتد و حالا پدر مریم میرزاخانی نیز راضی نیست که خیابانی به نام فرزندش زده شود.

به گزارش ایسنا، در نهایت پس از این گفت‌وگوها تغییر نام فلکه اطلاعات رأی نیاورد و تغییر نام خیابان شورا نیز که مورد انتقاد چمران قرار گرفته بود به بررسی بیشتر موکول شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، اعضای شورا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها