بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
«تام کروز» در جریان بدلکاری در ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» مجروح شد.
تدبیر24»این اتفاق در حال فیلمبرداری ششمین قسمت از مجموعه فیلم اکشن «ماموریت غیرممکن» در لندن روی داده است و «کروز» در حالی که با کمک مهارهای ایمنی تلاش می‌کرد از میان دو ساختمان بلند جهش کند به دلیل عدم زمان‌بندی مناسب به دیواره ساختمان دوم برخورد می‌کند اما در نهایت خود را بالا می‌کشد و پس از آن در کنار عوامل به زمین می‌افتد.

هنوز از میزان آسیب‌دیدگی «تام کروز» و یا اعزام وی به به بیمارستان خبری مخابره نشده است.

«تام کروز» یکی از نادر بازیگران هالیوودی است که اصرار دارد بسیاری از بدلکاری‌های فیلم‌هایش را خودش انجام دهد. وی در سال ۲۰۱۱ برای فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» از برج خلیفه دوبی مرتفع‌ترین برج جهان آویزان شد و در فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» درسال ۲۰۱۵ نیز به بدنه خارجی یک ایرباس ۴۰۰ در حین پرواز چسبیده بود.

«ماموریت غیرممکن ۶» قرار است از جولای ۲۰۱۸ در سینماهای جهان اکران شود و کارگردانی آن را «کریستوفر مک‌کوایر» بر عهده دارد که پیش از این در «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» و قسمت اول «جک ریچر» با «تام کروز» همکاری داشته است.

 اولین فیلم «ماموریت غیرممکن» را «برایان دی‌پالما» در سال ۱۹۹۶ با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی ۴۵۷ میلیون دلار رسید. چهار سال بعد و در سال ۲۰۰۰ دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی «جان وو» به سینما آمد و این بار ۵۴۶ میلیون دلار فروخت.

«جی.جی ابرامز» در سال ۲۰۰۶ ساخت قسمت سوم را بر عهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها ۳۹۷ میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد.

«برد بِرد» در سال ۲۰۱۱ پشت دوربین فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» رفت و فروشی بالغ بر ۶۹۴ میلیون دلار را برای این مجموعه رقم زد. چهارمین قسمت از «ماموریت غیرممکن» پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه تاکنون است.

فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» نیز که در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» اکران شد نیز در نهایت در گیشه به فروش ۶۸۲ میلیون دلاری دست یافت تا مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» تا به امروز فروشی بالغ بر ۲.۷۷ میلیارد دلار ثبت کرده باشند.

«ماموریت غیرممکن» هجدهمین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ سینماست.




 بدلکاری کار دست تام کروز داد+عکس

بدلکاری کار دست تام کروز داد+عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها