بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کوچکی‌نژاد:
رییس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اعلام آماده بودن گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص، گفت: کل گزارش آماده است و بعد از رای اعتماد به کمیسیون تحویل می‌دهیم. در این گزارش هیچ اثری از تخلف از سوی آقای بطحایی و خانواده ایشان وجود ندارد حتی دیوان محاسبات کشور نیز آن را تایید کرده است.
تدبیر24»جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: به سخنان مخالفان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دقت کردم، دیدم درست در جهت دفاع از برنامه‌های آقای بطحایی سخن گفتند و مطمئنم سایر مخالفان نیز از شخصیت ایشان، دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ایشان وزیری متدین و اعتدالی هستند که رییس‌جمهور به مجلس معرفی کرده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش حساس‌ترین وزارتخانه کشور است و کوچکترین اشتباه در این وزارتخانه جبران ناپذیر است. این وزارتخانه 13 میلیون دانش‌آموزان مثل رود روان، مدام حرکت می‌کنند و از گردنه این وزارتخانه عبور می‌کنند. وزرای بعد از انقلاب اسلامی در این حوزه را مورد بررسی قرار دادم. تنها وزیری که همه عمر خودش را در این وزارتخانه تلاش و صرف کرد، ایشان است. ما با حضور ایشان کمترین اشتباه یا هیچ اشتباهی در آموزش و پرورش نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: از شتاب‌زدگی سخن گفته شد، وزیری معرفی شده است که معلم، مدیر، کارشناس و عضو شورای عالی آموزش و پرورش بوده است و امروز برنامه‌های متنوعی را برای بهبود وضعیت این وزارتخانه پیشنهاد داده است. مجلس کمیته تخصصی شکل داده مرکب از کمیسیون‌های برنامه و بودجه، آموزش و تحقیقات و اجتماعی. این کمیته با همکاری بطحایی می‌تواند معضلات فرهنگیان را شناسایی و رفع کند.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که آموزش و پرورش دچار مشکلات اساسی است. کسی نیست که از معیشیت، رفاه کم، بازنشستگان و تلاش معلمان ابتدایی مطلع نباشد. وزیر پیشنهادی از این وضعیت مطلع است و از نداشتن سرانه مدارس نگران است. ایشان راهکار بسیار جالبی برای متحول کردن اقتصاد  آموزش و پرورش ارائه داده است.

کوچکی‌نژاد از تدوین برنامه‌های آموزشی بسیار خوبی توسط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: کتب، برنامه‌ها و مواد درسی خوبی را نوشته است. روش آموزشی و فنی و حرفه‌ای باید طراحی و پیاده شود که در برنامه ایشان آمده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها