بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
قاضی‌پور:
نماینده ارومیه بازگرداندن آرامش به فضای امنیتی کشور را از جمله اقدامات مثبت علوی در دوران وزارت اطلاعات دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در ۴ سال گذشته باعث شناسایی عناصر ضد انقلاب شده است.
تدبیر24»نادر قاضی‌پور در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: بنده اولین بار است که در طول ۱۰ سال گذشته می خواهم به عنوان موافق حرف بزنم که همه می‌گویند معجزه شده است. دلیل آن است که آقای علوی نگاه فرهنگی به امنیت دارد. این بدان معناست که مسائل کوچک را بزرگ جلوه نداده و با روشی عقلانی مشکلات حاد امنیتی را به سیاسی و مشکلات سیاسی را به اجتماعی و اقتصادی تبدیل می کند.

به گفته وی علوی با رفتار عاقلانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت و شورای عالی امنیت ملی حرکت کرده و آرامش را به فضای امنیتی کشور برگردانده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی گفت: وزارت اطلاعات در طول ۴ سال گذشته تعداد زیادی از سرکردگان گروه های ضد انقلاب را شناسایی کرده همچنین ۱۲۰ گروه تروریستی در غرب، شرق و جنوب کشور و هزاران نفر از عناصر ضد انقلاب دستگیر شده اند.

قاضی پور استرداد ۴ مرزبان و بازگرداندن پیکر شهید دانایی فر از پاکستان را از دیگر اقدامات علوی در ۴ سال گذشته دانست و گفت: با اقدامات وزارت اطلاعات چندین تن مواد منفجره کشف شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از حل مشکلات مربوط به قاچاق مواد مخدر در ۴ سال آینده گفت: آقای علوی وزیری تابع ولایت فقیه است که امیدوارم بتواند از مجلس رای گیرد. باید همه علاوه بر تقویت بنیه دفاعی برای تقویت دولت تلاش کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، قاضی‌پور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها