بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
جزئیات و چگونگی به اسارت درآمدن شهیدحججی
تدبیر24»به گفته فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف:

در منطقه حلب یک قسمت مثلث مشترکی بین مرز عراق، اردن و سوریه هست که حالت استراتژیک دارد.

روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای همین منطقه که گردان حشدالشعبی حضور داشت را بمباران می‌کند و ۳۰ نفر در این حمله از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید شدند.

بلافاصله بعد از این حمله در سحر روز دوشنبه هفته قبل نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم حضور داشت حمله کرده و درگیری صورت می‌گیرد و حدود ۲ ساعتی هم بچه‌ها مقاومت می‌کنند اما آخر کار یک عامل انتحاری ورود پیدا کرده و شهدای زیادی می‌گیرد.

شهید حججی هم در این عملیات انتحاری مجروح و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا از سه طرف محاصره صورت گرفته و شهید حججی اسیر می‌شود.

بمبارانی که روز یکشنبه توسط آمریکا روی منطقه انجام‌شده بود باعث شد مقر پشتیبان هم از بین برود؛ اما بلافاصله بعد از این حمله نیروهای مقاومت در منطقه حضور پیدا کرده و اکنون این مقر در دست جبهه مقاومت است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها